Carina Hedegaard Frey Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tusenfryd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Veldig pent bilde av tusenfryden! Det at bilde er i sort/hvit gir en slags ro over motivet, og så likte jeg plasering av fokus. Ble litt nyskjerrig på hva det lyse feltet bak er? en annen blomst kanskje? 1 Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Takk Stemmer at det er en annen tusenfryd i bakgrunnen. Hyggelig at du likte bildet i sort/hvit, gjorde meg de samme tankene som deg om farger og fokus Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Helt topp,vakkert i sh som kler bilde,tror eg ville dempet det lyse bak en tanke. 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har kommentert bildet ditt på Flickr før, men gjør det gjerne igjen...kjempeflott, delikat og flott eksponert makro... 1 Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Helt topp,vakkert i sh som kler bilde,tror eg ville dempet det lyse bak en tanke. Tusen takk Tor Ser at den blomsten i bakgrunnen kunne vært dempet litt ja. Takk for tips Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har kommentert bildet ditt på Flickr før, men gjør det gjerne igjen...kjempeflott, delikat og flott eksponert makro... Stemmer det Trond Har ikke hatt tid til så mye foto i det siste, så da ble det et bilde jeg hadde lagt ut på Flickr.. Skal skjerpe meg. Hyggelig å se deg her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg