Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Geitrams Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Naturligt og ekte,fin komp som forsterker att dei står der og strekker seg over det meste. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Et bilde som formidler bra hvor flott geiteramsen er. Den er med til å pynte opp lanskapet, ja til og med langs vegene. Litt synd med det "utbrente" grå himmelen, ellers et godt bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Geiterams er jo så flott!! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg ble noe overrasket fra jeg klikket på bildet og at det ikke åpnet seg et landskapformat, men du har eksponert dette meget bra hvor fargene er meget gode. Synd at ikke himmelen viste seg fram på en mer spennende måte. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei Henger meg på de andre her. Fine farger og motiv som passer til høydeformat. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Tusen takk til alle sammen for fine kommentarer og innspill! Et par stykker nevner den kjedelige himmelen - det streifet meg faktisk ikke før det ble nevnt, - jeg liker for såvidt at blomstene trer frem mot en helt nøytral bakgrunn, men det hadde nok blitt mer liv i bildet med en litt mer spennende himmel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg