tjohooooy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Heihei, jeg trenger litt hjelp her! Jeg skulle oppdatere webkameraet, men så skulle eg avbryte oppdateringen, for det var så mange vinduer med den oppdateringen. Men når jeg avbrøt så avinstallerte han hele webkameraet, og no får eg ikkje åpnet det. OG det eg trenger hjelp til er å få installert webkameraet tilbake, for jeg har bærbar pc, og då er jo webkameraet inni pcen på en måte. Sette VELDIG stor pris på å få hjelp her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kjør oppdateringsprogrammet på nytt eller last ned programvaren fra produsenten av pcen og kjør på nytt. Lenke til kommentar
tjohooooy Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Heihei, jeg trenger litt hjelp her! Jeg skulle oppdatere webkameraet, men så skulle eg avbryte oppdateringen, for det var så mange vinduer med den oppdateringen. Men når jeg avbrøt så avinstallerte han hele webkameraet, og no får eg ikkje åpnet det. OG det eg trenger hjelp til er å få installert webkameraet tilbake, for jeg har bærbar pc, og då er jo webkameraet inni pcen på en måte. Sette VELDIG stor pris på å få hjelp her Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hva for en pc har du? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvis du har Windows kan du Høyreklikke på "Min Datamaskin", velge "Behandle" (Tror det heter det) og velge "Enhetsbehandling" (Det heter Device Anager på engelsk), klikke på "Datamaskin" og velge søk etter ny maskinvare (ikon med forstørrelsesglass). Sannsynligvis er det alt du trenger å gjøre. Hvis ikke kan du jo alltids starte installasjonen på nytt, eller finne rett driver fra PC-produsentens side. Så lenge du vet merke, modell og operativsystem burde det være forholdsvis lett Lenke til kommentar
tjohooooy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Har en Packard Bell easynote et eller annet, og eg fant ikkje noe på datamaskin. då kom det bare opp Harddiskstasjon : Packard Bell (C:) Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Du kan prøve denne.. Er ikke helt sikker på om den fungerer da.. http://driverscollection.com/?file_cid=24599207913fVZG6nYD24tMDQa3 Men mitt webcam er ikke innstallert, men jeg kan jo likevel bruke det. Jeg skal egentlig bruke Asus Virtual Camera, som er programmet som kom med pc'n, men jeg bruker et annet som heter Lifeframe eller no.. Men den er kanskje kun til Asus? o.O Jeg trykker fn+V så dukker det bare opp.. Men det er vel til Asus.. hmm o.O Om du ikke får det til kan du jo kontakte dem du kjøpte dataen av.. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Moderatormelding To identiske tråder er flettet. Innlegg #1 og Innlegg #3 er derfor starten på hver av disse trådene. Mvh. r2d290-Forumveileder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå