Laila - Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ta et strå og tre dem på.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Meget vakker komp i nr 2 her,nr 1 står den og,fine farger sammen,muligt du burde hatt raskere lukkertid/mindre iso,,prøvd litt forskjelige avstander til motiv,og hadde du fått med et blad i det som er sort som bølger seg i takt med det andre tror eg det hadde blitt max. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Meget vakker komp i nr 2 her,nr 1 står den og,fine farger sammen,muligt du burde hatt raskere lukkertid/mindre iso,,prøvd litt forskjelige avstander til motiv,og hadde du fått med et blad i det som er sort som bølger seg i takt med det andre tror eg det hadde blitt max. Tusen takk! Tar med alt videre....en dag langt fremme skal jeg klare et blinkskudd, ... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 En pen blomst dette. Liker spesielt versjon 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Vakkert blomsterarrangement! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Versjon 1 ble litt rett ovenifra og ikke så spennende perspektiv. Versjon 2 ble meget fint med det lavere perspektivet, Jentungen 1 Men noe synd med det store mørke feltet i underkant. Tolkning av tema ble kanskje noe vid Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 vakkert komponert og jeg likte bilde nr 2 aller best utrolig lekkert ble det,ønsker deg en fin temadag,smil Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg liker godt v2 - fine farger og lekker komp, og i motsetning til Birger synes jeg det mørke feltet gjør seg veldig godt. Det eneste jeg har å bemerke er at jeg ville hatt fokuspunktet lavere nede på blomsterraden. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette er en del av en blomstereng - ikke sant - her liker jeg faktisk begge versjonene godt, men om jeg må velge så tror jeg nok jeg velger versjon 2 da den virker roligere. Bra jobba dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) En pen blomst dette. Liker spesielt versjon 2 Tusen takk Vakkert blomsterarrangement! Tusen takk vakkert komponert og jeg likte bilde nr 2 aller best utrolig lekkert ble det,ønsker deg en fin temadag,smil Tusen takk, og smil tilbake Jeg liker godt v2 - fine farger og lekker komp, og i motsetning til Birger synes jeg det mørke feltet gjør seg veldig godt. Det eneste jeg har å bemerke er at jeg ville hatt fokuspunktet lavere nede på blomsterraden. Tusen takk for tips - skal ta det med meg Endret 11. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Versjon 1 ble litt rett ovenifra og ikke så spennende perspektiv. Versjon 2 ble meget fint med det lavere perspektivet, Jentungen 1 Men noe synd med det store mørke feltet i underkant. Tolkning av tema ble kanskje noe vid Tusen takk for tips:) En praktisk tolkning Ingen lett tilgjenelig blomstereng. Plukket noen blomster fra grøftekanten - tredde dem på et strå, satte dem i en liten vase - OG SÅ blåste det for mye Et lite blad i le for vinden.......men helt vindstille var det ikke der heller.... Inne - nei der gikk grensen ! ! ;-) Tenkte ikke før i ettertid etter å ha lest litt kommentarer at temaet kanskje var valgt pga. utfordringene det er å ta bilde av en hel mengde blomster ;-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Dette er en del av en blomstereng - ikke sant - her liker jeg faktisk begge versjonene godt, men om jeg må velge så tror jeg nok jeg velger versjon 2 da den virker roligere. Bra jobba dette her. RAK-foto Tusen takk Ja, det er en del av blomsterenga det her - Før var det enger her, nå er det hus - og restene etter enga finnes bare i grøftekantene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg