Gå til innhold

BK: Ta et strå og tre dem på....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget vakker komp i nr 2 her,nr 1 står den og,fine farger sammen,muligt du burde hatt raskere lukkertid/mindre iso,,prøvd litt forskjelige avstander til motiv,og hadde du fått med et blad i det som er sort som bølger seg i takt med det andre tror eg det hadde blitt max.

Lenke til kommentar

Meget vakker komp i nr 2 her,nr 1 står den og,fine farger sammen,muligt du burde hatt raskere lukkertid/mindre iso,,prøvd litt forskjelige avstander til motiv,og hadde du fått med et blad i det som er sort som bølger seg i takt med det andre tror eg det hadde blitt max.

Tusen takk! Tar med alt videre....en dag langt fremme skal jeg klare et blinkskudd, :thumbup: ... :)
Lenke til kommentar

En pen blomst dette. Liker spesielt versjon 2

Tusen takk :)

 

Vakkert blomsterarrangement!

Tusen takk :)

 

vakkert komponert og jeg likte bilde nr 2 aller best utrolig lekkert ble det,ønsker deg en fin temadag,smil

Tusen takk, og smil tilbake :)

 

Jeg liker godt v2 - fine farger og lekker komp, og i motsetning til Birger synes jeg det mørke feltet gjør seg veldig godt. Det eneste jeg har å bemerke er at jeg ville hatt fokuspunktet lavere nede på blomsterraden. :)

Tusen takk for tips - skal ta det med meg :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Versjon 1 ble litt rett ovenifra og ikke så spennende perspektiv.

Versjon 2 ble meget fint med det lavere perspektivet, Jentungen 1 :)

Men noe synd med det store mørke feltet i underkant.

Tolkning av tema ble kanskje noe vid :)

Tusen takk for tips:)

En praktisk tolkning :) Ingen lett tilgjenelig blomstereng. Plukket noen blomster fra grøftekanten - tredde dem på et strå, satte dem i en liten vase - OG SÅ blåste det for mye :) Et lite blad i le for vinden.......men helt vindstille var det ikke der heller.... Inne - nei der gikk grensen ! ! ;-)

 

Tenkte ikke før i ettertid etter å ha lest litt kommentarer at temaet kanskje var valgt pga. utfordringene det er å ta bilde av en hel mengde blomster ;-)

Lenke til kommentar

Dette er en del av en blomstereng - ikke sant - her liker jeg faktisk begge versjonene godt, men om jeg må velge så tror jeg nok jeg velger versjon 2 da den virker roligere.

 

Bra jobba dette her.

 

RAK-foto

Tusen takk :) Ja, det er en del av blomsterenga det her - Før var det enger her, nå er det hus - og restene etter enga finnes bare i grøftekantene :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...