Arodem Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Årets innslag kan vise seg å puste nytt liv i serien. Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Synes årets cod ser utrolgi skuffende ut, lånt litt droner og gadgets fra graw tyder på mangel på egne ideer Sleng på en zombi mode og jøss ... da har vi en stor selger Endret 10. juni 2012 av samco 3 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Fra det lille jeg såg fra E3, såg det ut som de hadde tatt cut-scenes og QTE til et nytt nivå igjen. Ikke noe som resonerer veldig godt med min spillsmak. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Gleder meg veldig! Skal bli spennende å se hvordan dem nye elementene blir. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette kan bli bra, men utifra trailer ser det dessverre ræva ut Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Virker spennende nok. Journalistene som har sett det i aksjon ved flere anledninger virker begeistret, og selv om E3 demoen var ganske svak i mine øyne, tror jeg spillet ender opp med å bli noen steg i riktig retning. Når det er sagt vet jeg egentlig ikke om COD trenger å fornye seg så veldig. Liker det godt nok som det er. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Call of Duty: Black Flops 2 3 Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Med så mye penger å rote med, ville det vært rart om de ikke skulle klare å lage et godt spill, men vi har sett det før, penger er ikke alt. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvilken grafikkmotor bruker dette spillet? Spillet ser jo ut som noe som kom for fem år siden! Lenke til kommentar
hiphopopotamus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal ikke uttale meg om Black Ops II før jeg har prøvd flerspillerdelen i et par timer. Enspillerdelen bryr jeg meg fint lite om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Som så mange andre er jeg lei denne serien, men det er vel prisen en må betale for å ha fulgt serien siden oppstart. MW2 markerte en brutal slutt for serien for min del, likevel gav en BO en sjangse, og det var en del bedre. Men det var ikke nok. MW3 har jeg hoppet pent og pyntlig over, og det kan fort bli tilfellet med BO2. En megahit har Activision uansett. 1 Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4. Joda, Modern Warfare 2 og Black Ops var gode spill. Så der tar du feil. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 De snakker så fint om hvor revolusjonerende det er, men hvilken del av det er revolusjonerende? Blir nok like skuffende som de 3 siste spilla. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4. Joda, Modern Warfare 2 og Black Ops var gode spill. Så der tar du feil. MW2 ville vært et godt spill hvis Infinity Ward hadde fulgt opp med patcher og oppdateringer, noe de åpenbart ikke gjorde. De var heller ikke i nærheten av nivået til CoD4. Endret 10. juni 2012 av Chikaplouw Lenke til kommentar
BanjoKazooie Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Puste nytt liv inn i serien? Her snakker vi kunstig åndedrett, og det er dessverre vi forbrukere som holder respiratoren i gang. Hvorfor stoppe salget av utgått melk når folk fortsatt kjøper skvipet? COD i sin nåværende form bør strengt tatt avlives... Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4. Joda, Modern Warfare 2 og Black Ops var gode spill. Så der tar du feil. MW2 ville vært et godt spill hvis Infinity Ward hadde fulgt opp med patcher og oppdateringer, noe de åpenbart ikke gjorde. De var heller ikke i nærheten av nivået til CoD4. Uenig. Men kommer ingen vei med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå