Redaksjonen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Å være første menneske på Mars, har sin pris. Han kan aldri komme tilbake til jorden igjen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det virket jaggu ikke mye forlokkende, når man leser "hele pakken". Men så er man vel heller ikke i målgruppen for deltakelse, hvis de ikke skal ha med én som kan henge i ett horn på veggen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tror jeg står over Bare tanken på å leve resten av livet in en blikk tønne.. Har jo mer plass å boltre seg på i fengsel og der kommer de jo ut etterhvert.. 3 Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ville ikke nølt et sekund! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Mars One har ingen samarbeid med andre instutisjoner og har kun en person med vitenskapelig bakgrunn. Dette er kun for å skape blæst, og det kommer ikke til å komme noenting ut av dette (utenom pengene de kanskje greier å svindle til seg) 3 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg regner meg selv som en aldeles positiv person, men dette.. det kommer ikke til å skje, punktum. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Har de fiber der? I såfall kan det vurderes. 7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Høtrd ut dom et kult prosjekt, men jeg har nok ingen ønske om å forlate jorden for evig tid nei. 1 Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Har de fiber der? I såfall kan det vurderes. Ca 9 minutt latency tilbake til jorda da, er jo ett lite hinder. AtW Endret 10. juni 2012 av ATWindsor 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Man har god tid til og laste ned serier osv! Men, multiplayer over nett kan nok bli ett lite hinder 1 Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Anbefaler å lese Kim Stanley Robinson sin "Mars trilogy". Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg vil gjerne være blant de første som koloniserer mars, Jeg står i fare for å leve et temmelig kjedelig og ubetydelig liv, å bli en av de 100 første til å kolonisere en planet er derimot passe historisk betydelig Jeg ville sagt ja til å ta en enveistur til Jupiter hvis jeg fikk kjangsen. Verdensrommet er virkelig en av de drømmene jeg har hatt siden jeg var en liten dritunge -frank Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har de fiber der? I såfall kan det vurderes. Ca 9 minutt latency tilbake til jorda da, er jo ett lite hinder. AtW Dat lagg :S Funker ikke med MC online da jo 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Man har god tid til og laste ned serier osv! Men, multiplayer over nett kan nok bli ett lite hinder Så givende det må bli å sitte i en hermetikkboks på Mars, og titte på hva de forlyster seg nede på jordkloden ..... i all fremtid .... major Tom to ground control ... http://www.youtube.com/watch?v=D67kmFzSh_o Endret 11. juni 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) kanskje finner de olje der. Om det har vært liv på mars. Da kan de returnere. Etter hvert eller man kan sende dem delene og drivstoffet sånn litt etter litt og så kan de sette sammen en rakett selv. Men det jeg tror er at man bør etablere en romstasjon i bane rundt mars først slik at man kan etablere en bedre com link. Med frammtidig teknologi. Laser kan benyttes istendenfor radiobølger. Turbaserte strategispill bør være fullt mulig å spille med jordboerne. Men ikke sanntid. Med så treg latency. Men sant som sagt de første beboerne må ha veldig lite å leve for. Men det kan også være den beste måten å straffe de verste forbryterne på. Sende dem til Mars og få de til å opprette byer der. Endret 27. juni 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror jeg står overBare tanken på å leve resten av livet in en blikk tønne..Har jo mer plass å boltre seg på i fengsel og der kommer de jo ut etterhvert.. Kanskje nettopp det kan være løsningen. Kriminelle med livstidsdom/dødsdom som får et alternativ, om å reise til Mars. Verden har blitt kolonisert på lignende vis før. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvorfor? Det er garantert noen som vil melde seg frivillig? Man klarer å finne 10-20 kompentente folk som vil være de første som noensinne besøker en annen planet glatt. AtW Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 kunne hvert moro.. men de har vel noen regler om "perfekt helse"... og regner med epilepsi trekker litt ned der...... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hadde jeg vært kvalifisert hadde jeg mer enn gjerne meldt meg frivillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg