Evil_Hail Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 kan man partisjonere en hdd som ikke er formatert med dette progget? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Operativsystemet vil nok ikke gjenkjenne hardisken hvis den ikke er formatert. Hvis det er en ny disk må du nok kjøre fdisk: og format c: og dele den opp i windows etterpå (primary og logical). Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Operativsystemet vil nok ikke gjenkjenne hardisken hvis denikke er formatert. Hvis det er en ny disk må du nok kjøre fdisk: og format c: og dele den opp i windows etterpå (primary og logical). snakker om å partisjonere den hdd'en jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Evil_Hail skrev: snakker om å partisjonere den hdd'en jeg bruker nå. Da er den vel formatert?,bare å dele den opp. primary(main) til operativsystemet og logical på resten. Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Evil_Hail skrev: snakker om å partisjonere den hdd'en jeg bruker nå.Da er den vel formatert?,bare å dele den opp. primary(main) til operativsystemet og logical på resten. dvs. at jeg kan partisjonere den, men ikke miste alle filene på maskinen? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja, pm8.0 virket fint med xp pro for meg. Brenn ut det du vil ta vare på for skkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå