Bruker-168731 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 I natt våknet jeg av en rar følelse på venstre side av kroppen. Den er borte nå, men jeg våknet på ryggen. Det var som om kroppen på den siden var tung og ekkel. Vanskelig å beskrive. Hva kan dette ha vært? Det varte maks 5 minutter. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 ligget på venstreside da eller ? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Følelse av tyngde kommer ENTEN av at noe er tungt, eller musklene svake / svekket. SÅ dermed kan vi vel anta at musklene var svekket på venstresiden din. Dersom armen lå i en rar posisjon kan armen og siden (rygg/sidemusklatur) ha hatt dårlig blodgjennomstrømning. Siden det gikk over av seg selv virker det mest sansynlig at det var dårlig blodgjennomstrømning, og med mindre du er over 40, alvorlig overvektig og har dårlig kosthold burde du ikke nødvendigvis være bekymret. Dersom det gjentar seg så snakker du med legen din hvis det er ubehagelig. Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 ligget på venstreside da eller ? Jeg låg ikke på venstre siden. Jeg låg på ryggen. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 føltes det alvorlig for deg så kan man alltid ringe legevakten å beskrive det for dem. Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Så sovnet høyrehånda mi uten noe grunn også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå