Slettet--- Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Såklart, men de fleste har jo rimelig lik mening ville jeg tro. Tror de fleste kan si seg enig i at Jessica Biel er pen f.eks. Hun er helt OK, men jeg er mer en jessica alba type Vurderte og skrive hun Vi ender alle opp veike og skrukkete uansett. Så vi som er født mindre pene/kjekke/søte/deilige osv skal bare nøye oss med restene? Er jo mye man kan gjøre med utseende men ikke alt går ann å forandre på. Er du feit kan jo du slanke deg, men tenk hvis øynene dine har 2 forskjellige farger? eller du har ett mega fødselsmerke rundt munnen. Men det er jo utseende du ser på først og det som får det til å gå bort til hun/han. Det stemmer ikke alltid. Jada, utseendet er det som lyser imot deg når du møter personen, men det fins jo også utstråling og sjarme. Har du aldri opplevd å føle en sterk tiltrekning mot en person du ellers andre ville funnet attraktiv? Njaaa, kanskje engang men litt annerledes. Syntes hun var pen så derfor jeg startet og snakke med hun. Også endte det opp med at jeg ble glad i personligheten hennes, for når jeg ser hun nå synes jeg ikke hun var så pen som jeg syntes før. Har nå tilgode og møte en slik person enda ihvertfall. Endret 30. juni 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg leste en gang på nettet at man ikke bør gå for de absolutt peneste jentene man finner. Dette pga. at man ikke skal føle seg så heldig som har henne, men nesten mer som at hun er heldig som har deg. Dette skulle vist føre til et mer lykkelig forhold. Andre grunner til å ligge unna de peneste damene er at de som regel er: * De mest kjedelige * De mest fantasiløse * De mest kravstore * De mest overflatiske * De du mest sannsynlig har lite eller ingenting til felles med på det mentale plan Videre: * De kan velge og vrake blant mannfolk og har dermed en større sjanse for å få tilfredsstillelse på si * De vil mest sannsynlig dumpe deg i løpet av noen uker uansett Ikke meningen å være diskriminerende ovenfor de peneste damene her, dette er mine egne observasjoner/vurderinger. Er 15 år selv, og føler jeg har fått et ganske godt utgangspunkt til å bli en god del bedre kjent med to jenter, der den ene er ganske klart penere enn den andre. Allikevel er det noe inni meg som sier meg at jeg bør gå for hun mindre pene (som langt i fra er noe stygg). Gå for hun mindre pene. I rest my case. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Voldsomt til heksejakt her da. Mange pene jenter er utrolig overflatiske og kjedelige, men det er sannelig mange lite attraktive jenter som er minst like dølle. Finn deg en jente du synes er attraktiv, og så blir du bedre kjent med henne. Deretter kan du bestemme deg om du liker henne eller ikke. Det er det vi har konseptet "dating" for. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Voldsomt til heksejakt her da. Mange pene jenter er utrolig overflatiske og kjedelige, men det er sannelig mange lite attraktive jenter som er minst like dølle. Finn deg en jente du synes er attraktiv, og så blir du bedre kjent med henne. Deretter kan du bestemme deg om du liker henne eller ikke. Det er det vi har konseptet "dating" for. Indeed, høres ut som en bitter gjeng som aldri fikk hun pene i klassen da de var små Lenke til kommentar
ntls Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hei tilbake Anonyme bruker på 15 Kanskje det du leste på nettet ble tatt litt ute av kontekst? Du referer den nesten som det er en fasit som gjelder alle... Hvilke jente som er penest er like subjektivt som hvor viktig eller riktig utseende er for deg. Og det det kun du som kan avgjøre det. Finn deg den partneren du liker best, med de kvalitetene hun har, og bruk mer enn bare øynene og penis til å vurdere det. Få vil noen gang være 100% det du ønsker deg mest i en partner, men et forhold på den enkle tolkning handler om å være lykkelig i tiden dere deler den. Du er ung, så du har også mye tid og muligheter til å finne og lære av partnerskap og hva som er viktig for deg i en. Noen synes pupper er viktigst som nevt tidligere. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jimmy Soul har svaret på hvem du bør velge http://www.youtube.com/watch?v=9NF5XU-k2Vk Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Gå for begge. You only live once. Hvis han går for begge og de 2 jentene møtes en dag sammen med ham og han klarer og komme seg vekk uten at ambulanse har kommet så skal jeg klappe for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå