AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei Jeg leste en gang på nettet at man ikke bør gå for de absolutt peneste jentene man finner. Dette pga. at man ikke skal føle seg så heldig som har henne, men nesten mer som at hun er heldig som har deg. Dette skulle vist føre til et mer lykkelig forhold. Er 15 år selv, og føler jeg har fått et ganske godt utgangspunkt til å bli en god del bedre kjent med to jenter, der den ene er ganske klart penere enn den andre. Allikevel er det noe inni meg som sier meg at jeg bør gå for hun mindre pene (som langt i fra er noe stygg). Noen som har noen tanker rundt dette? Er dette kun bullshit? Anonym poster: d34c2bfc7e1908f3c55f7925d9a95da6 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg er til en viss grad enig i tankegangen "ikke føl deg heldig som har henne, men la henne være glad for at hun har deg". Dersom man har møtt ei som er "for bra for meg" kan ting handle om å tilfredstille henne, og ikke pleie selve forholdet. Som en jeg kjenner sa: "Jeg har ingen foretrukken type. Hvis jeg liker deg, så liker jeg deg." Det syntes jeg var godt sagt, og oppsummerer egentlig dette med sjekking. Endret 9. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Enn om vi snur på det hele, og sier ikke gå for den peneste gutten, da vil jo "ingen" føle at man er heldig som har den andre? Uansett, jeg synes at man skal tenke begge deler. Man skal føle seg heldig som har en *sett inn positiv side( r )* kjæreste og også synes at kjæresten er heldig som har deg, som også er et *sett inn positiv side ( r )* menneske. Endret 9. juni 2012 av Extraterrestrial 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg DNA Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Gå for begge. You only live once. Endret 10. juni 2012 av DNA 16 Lenke til kommentar
Railltut Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvis du er ute etter et forhold vet du nok allerede hva valget ditt blir, hvis ikke... gå for den peneste! du er 15år så all statistikk i verden tilsier at det ikke blir å vare livet ut uansett... kom gjerne med moralpreken til meg den som vil 5 Lenke til kommentar
Grapefrukt Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvilken av dem er mest passende som kjærestematerialet? Hvem liker du best å være sammen med? Det hjelper ikke å ha et pent ansikt hvis hun i lengden irriterer vettet av deg eller behandler deg dårlig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 PROBLEMET med dette er at når man forelsker seg så kan den mindre attraktive jenta bli enda penere enn hun du syntes var penest i utgangspunktet! Så man er screwed uansett. 5 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er BULLSHIT. Hvorfor tenke på utseende? Gå etter den som får deg selv til å føle deg bra. Den som får deg til å smile og den som får deg til å ville forbedre deg selv. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Gå for den jenta som har best personlighet, er flinkest til å lage mat, osv. Hvis hun mot formodning er den peneste, kan du jobbe for å endre dette. Fortell henne ofte at hun sminker seg feil og trenger mye mer (eller mindre) sminke, pass på at hun aldri får tid til å dusje, børste håret eller barbere seg og vær raus med sjokolade og annen usunn mat, også på ukedagene. Ikke la henne gå til butikken, for eksempel, men tilby deg å kjøre henne overalt, slik at hun ikke får noe mosjon. Når hun sover kan du finne ei kjøkkensaks og klippe litt tilfeldig her og der, slik at hun ikke har en gjenkjennelig hårfrisyre. Hvis du gjør dette over tid, samme hvor pen hun er til å begynne med, vil hun bli så skrekkelig at du ikke klarer å se på henne uten at avskyen velter opp fra magen din, og jeg lover deg at dere vil få det lykkeligste forholdet i manns minne. 19 Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gå for den jenta som ingen andre vil ha. Da får du henne for deg selv 3 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gå for den jenta du har mest lyst på men som du fortsatt har realistisk sjanse på. Synes det alltid ser veldig rart ut når den ene parten i et par er vesentlig mer billedskjønn enn den andre (det går begge veier). Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gå for den jenta du har mest lyst på men som du fortsatt har realistisk sjanse på. Synes det alltid ser veldig rart ut når den ene parten i et par er vesentlig mer billedskjønn enn den andre (det går begge veier). Det har virkelig ingen ting å si hva du synes ser rart ut. 3 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvis du er forelsket i to stykker, velg alltid den du forelsket deg i sist. For om du virkelig elsket den første, ville du aldri blitt forelsket i den andre... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakkki Skrevet 17. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2012 Gå for den med størst pupper 10 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) De jentene som er penest og er kvalitet er som regel tatt. Det betyr ikke at de ikke er ledige. Det er bare litt mer jobb. Endret 17. juni 2012 av ugotabanana Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold. De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem. Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene. Pene, søte, snille jenter det beste man får. Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gå for den med størst pupper Og mest sannsynlig mer hengete Lenke til kommentar
Hannelol Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold. De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem. Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene. Pene, søte, snille jenter det beste man får. Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold. De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem. Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene. Pene, søte, snille jenter det beste man får. Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard Må si meg helt enig i Hannelol. Tviler på at personer med tankegangen din har mulighet til å få seg noe som kan betegnes som vakkert uansett så det forårsaker ikke et problem for oss andre anstendige mennesker 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gå for den med størst pupper Og mest sannsynlig mer hengete Så, store pupper er det samme som hengepupper? Man trenger sykt pene jenter for å komme seg gjennom de onde dagene i et forhold. De må være så vakker at de ikke blir vakker bare fordi man er forelsket i dem. Når man krangler må man kunne se at de fortsatt er jævlig pene. Pene, søte, snille jenter det beste man får. Med den tankegangen der så hadde menneskeheten sluttet å eksistere. Retard Nei, hvis alle hadde tenkt slik, så ville de styggeste menneskene falt fra på grunn av naturlig seleksjon. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå