Harald Gjerholm Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gjengrodd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg savnet et objekt du har bestemt å legge fokus på. Dette gjør bildet rotete ettersom man ikke helt vet hva du vil fortelle. Vanskelig å se hva det er uten å lese beskrivelsen din. Det ser ut som om du kunne gått mellom disse jernsakene til høyre i bilde, og fått disse jernsakene til å danne sammenfallende linjer. Dette hadde skapt dybde og spenning i bildet, og man kan kanskje lettere å forstå hva du vil vise. Tillot også meg selv å vise deg hva man kan utrette med et par enkle steg i photoshop. Husk at bare halve jobben er gjort når bildet er knipset. 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg savnet et objekt du har bestemt å legge fokus på. Dette gjør bildet rotete ettersom man ikke helt vet hva du vil fortelle. Vanskelig å se hva det er uten å lese beskrivelsen din.Det ser ut som om du kunne gått mellom disse jernsakene til høyre i bilde, og fått disse jernsakene til å danne sammenfallende linjer. Dette hadde skapt dybde og spenning i bildet, og man kan kanskje lettere å forstå hva du vil vise.Tillot også meg selv å vise deg hva man kan utrette med et par enkle steg i photoshop.Husk at bare halve jobben er gjort når bildet er knipset. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Takk for kommentaren. Smaken er jo forskjellig. Dette bildet er HDR med -/+ 2 EV og etterbehandlet i Elements.. Dersom jeg vil lage bildet slik du har gjort er dette ikke noe problem for meg men det blir langt i overkant etter min smak. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Takk for kommentaren. Smaken er jo forskjellig. Dette bildet er HDR med -/+ 2 EV og etterbehandlet i Elements.. Dersom jeg vil lage bildet slik du har gjort er dette ikke noe problem for meg men det blir langt i overkant etter min smak. Den er jo grei, men du burde sørge for å skarpe opp bildet neste gang. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Spennende med en fin komp og dybde som får en til og se litt etter,kom godt til sin rett i stort,mye rett i smak,men kjekt og se hva ryc hadde prøvd seg på. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Spennende med en fin komp og dybde som får en til og se litt etter,kom godt til sin rett i stort,mye rett i smak,men kjekt og se hva ryc hadde prøvd seg på. Takk for kommentaren Tor. Det ble jo litt spesielt dette innebygd litt jernbanefrustrasjon. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Disse blå blomsten i forgrunnen er pene, serlig når man ser dem i stor versjon. Mange blomster på engene blir slått sammen med gresset, men disse får nokk stå i fred. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Opplever gode farger og godt eksponert lys, Harald Synes du forsøker å få med for mye på en gang her da jernbanevogna heller er med å forstyrrer. Lenke til kommentar
John EM Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Fint bilde som forteller en historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg