Gå til innhold

BK: Gjengrodd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savnet et objekt du har bestemt å legge fokus på. Dette gjør bildet rotete ettersom man ikke helt vet hva du vil fortelle. Vanskelig å se hva det er uten å lese beskrivelsen din.

Det ser ut som om du kunne gått mellom disse jernsakene til høyre i bilde, og fått disse jernsakene til å danne sammenfallende linjer. Dette hadde skapt dybde og spenning i bildet, og man kan kanskje lettere å forstå hva du vil vise.

Tillot også meg selv å vise deg hva man kan utrette med et par enkle steg i photoshop.

post-145511-0-19243600-1339287041_thumb.jpg

Husk at bare halve jobben er gjort når bildet er knipset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savnet et objekt du har bestemt å legge fokus på. Dette gjør bildet rotete ettersom man ikke helt vet hva du vil fortelle. Vanskelig å se hva det er uten å lese beskrivelsen din.Det ser ut som om du kunne gått mellom disse jernsakene til høyre i bilde, og fått disse jernsakene til å danne sammenfallende linjer. Dette hadde skapt dybde og spenning i bildet, og man kan kanskje lettere å forstå hva du vil vise.Tillot også meg selv å vise deg hva man kan utrette med et par enkle steg i photoshop.post-145511-0-19243600-1339287041_thumb.jpgHusk at bare halve jobben er gjort når bildet er knipset.

Lenke til kommentar

Takk for kommentaren. Smaken er jo forskjellig. Dette bildet er HDR med -/+ 2 EV og etterbehandlet i Elements.. Dersom jeg vil lage bildet slik du har gjort er dette ikke noe problem for meg men det blir langt i overkant etter min smak.

Den er jo grei, men du burde sørge for å skarpe opp bildet neste gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...