Skipstrixy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei. Har vert på jobb i det siste med dårlig tilgang på nett. Så hadde ikke særlig stor mulighet å holde meg oppdatert om det kom noe mer nytt om GTA V på E3 messen..? Noen her inne som vet mer om dette, eventuelt noe nytt i det heletatt ? Jeg mener forøvrig at det blir ett av de mest intressange spillene som kommer i nær fremtid. Hat hengt på GTA bølgen siden GTA 3 kom ut. Fantastiske spill! Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Tror ikke Rockstar var på E3 i år. Syntes GTAIV ble litt for kjedelig. Gigantisk by, ingen ting og gjøre. Håper dem fikser litt på det til neste spill. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 det gjør dem nok helt sikkert! Ja, jeg er enig med deg! Det største gjennombruddet med GTA IV var grafikken! Men som sagt ja, veldig lite ting å finne på. Etter min mening var gta san andreas det mest underholdende gta spillet som noen sinne har kommet ut. Har man noe som ligner på gta san a, med grafikken til gta IV + flere ting å finne på.. Da tror jeg man fort snakker årets spill! )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå