Mystikus Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 SOMMER! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tatt helt over dei gule her,fint bilde med gode linjer og dybde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hvis kritikk og er den subjektive delen så kan jeg si at jeg liker bildet ditt godt. Ekte og idyllisk. Jeg liker måten du har tatt bilde av "bakken" på, med miljøet hvor huset står i bakgrunn. Jeg tror med vekt på tror, at jeg ville dempet det hvite hjulet på det jeg tror er en blå New Holland/ grønn John Deere. Men det er mulig det er blikkfanget som gjør at blikket vandrer videre akkurat dit? Nysgjerrig på hva du svarer på det Prøver å lure til meg litt læring ;-) Endret 10. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Løvetann kan være vakkert-takker for bildraget 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nydelig bilde av blomterenga. Liker komposisjonen din. Det at den fine blå himlen og huset i bakgrunnen er med i motivet, forhøyer bildet betraktelig. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Hvis kritikk og er den subjektive delen så kan jeg si at jeg liker bildet ditt godt. Ekte og idyllisk. Jeg liker måten du har tatt bilde av "bakken" på, med miljøet hvor huset står i bakgrunn.Jeg tror med vekt på tror, at jeg ville dempet det hvite hjulet på det jeg tror er en blå New Holland/ grønn John Deere. Men det er mulig det er blikkfanget som gjør at blikket vandrer videre akkurat dit?Nysgjerrig på hva du svarer på det Prøver å lure til meg litt læring ;-) Det var nok naturlig å la de hvite hjulene få være med og fremheve traktoren som jo har en slik farge at den ikke sees like godt. Ellers er jo også uthuset med sine hvite vegger og røde tak et blikkfang, men traktoren hører med for den skal jo senere slå denne enga. Takk for din hyggelige og konstruktive tilbakemelding, Jentungen 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Tatt helt over dei gule her,fint bilde med gode linjer og dybde. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Tor ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Nydelig bilde av blomterenga. Liker komposisjonen din. Det at den fine blå himlen og huset i bakgrunnen er med i motivet, forhøyer bildet betraktelig. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, fotopaulsen ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette falt i smak hos meg - en eng av gull og et hus der borte Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Dette falt i smak hos meg - en eng av gull og et hus der borte Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Torhild Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Et herlig bilde med masse god sommerstemning og fine farger. På sidene føler jeg at det krummer seg pga vidvinkelen - særlig treet til høyre - mulig jeg ville ha retta opp noe av dette. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Et herlig bilde med masse god sommerstemning og fine farger. :DPå sidene føler jeg at det krummer seg pga vidvinkelen - særlig treet til høyre - mulig jeg ville ha retta opp noe av dette. Bildet er beskjært noe i høyre side slik at jeg skulle slippe å ta med ei halv gran og jeg valgte derfor å ha bildekant inntil det treet som du nevner. Treet bøyde seg virkelig i toppen så det er nok ingen radiell forskyvning, men jeg kan forstå at du trodde dette. Takk for en hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Astrid ! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei Her er alt sagt om alt og alt?? Synes dette ble et flott, klassisk bilde av en blomstereng. Fint komponert med det røde taket på det hvite huset som veier opp for det til venstre, samt den blå himmelen. Ser nesten ut som om du har brukt pola-filter. Kjempebra dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 HeiHer er alt sagt om alt og alt??Synes dette ble et flott, klassisk bilde av en blomstereng. Fint komponert med det røde taket på det hvite huset som veier opp for det til venstre, samt den blå himmelen. Ser nesten ut som om du har brukt pola-filter.Kjempebra dette her.RAK-foto Dette bildet tok jeg på frihånd da jeg sto på kne og uten polarfilter, men så dro jeg hjem og henta stativ og filter, men da var ikke himmelen så tiltalende i og med at flere skyer hadde dratt seg over himmelen. Jeg økte fargemetnigen i stedet da jeg var inne i Lightroom. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Roy Arne ! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 HeiHer er alt sagt om alt og alt??Synes dette ble et flott, klassisk bilde av en blomstereng. Fint komponert med det røde taket på det hvite huset som veier opp for det til venstre, samt den blå himmelen. Ser nesten ut som om du har brukt pola-filter.Kjempebra dette her.RAK-foto Dette bildet tok jeg på frihånd da jeg sto på kne og uten polarfilter, men så dro jeg hjem og henta stativ og filter, men da var ikke himmelen så tiltalende i og med at flere skyer hadde dratt seg over himmelen. Jeg økte fargemetnigen i stedet da jeg var inne i Lightroom. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Roy Arne ! Bare hyggelig Det er jo slike ting vi lærer av. LR er et fantastisk program??? RAK-foto Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvis kritikk og er den subjektive delen så kan jeg si at jeg liker bildet ditt godt. Ekte og idyllisk. Jeg liker måten du har tatt bilde av "bakken" på, med miljøet hvor huset står i bakgrunn.Jeg tror med vekt på tror, at jeg ville dempet det hvite hjulet på det jeg tror er en blå New Holland/ grønn John Deere. Men det er mulig det er blikkfanget som gjør at blikket vandrer videre akkurat dit?Nysgjerrig på hva du svarer på det Prøver å lure til meg litt læring ;-)Det var nok naturlig å la de hvite hjulene få være med og fremheve traktoren som jo har en slik farge at den ikke sees like godt.Ellers er jo også uthuset med sine hvite vegger og røde tak et blikkfang, men traktoren hører med for den skal jo senere slå denne enga.Takk for din hyggelige og konstruktive tilbakemelding, Jentungen 1 Ja, jeg forstår - traktoren er følelser, er som som dyr, eller den lille fuglen som gir bilder det lille ekstra Ha en fin uke! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Flott sommereng og tema/landskapsbilde Birger. God helg fra Leif ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg