Cappo Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg vurdere å handle mobil/nettbrett i utlandet om jeg skulle komme over noen gode priser. Men det jeg lurer på er, at hvis det skulle bli noe galt med produktet som dekkes av garantien, er det da mulig å sende den inn og få den reparert under garantien hos en servicepartner her i Norge og ikke måtte sende den tilbake til USA? Noen som har erfaringer rundt dette? Det er selvsagt snakk om modeller som er å finne også her hjemme på berget om det skulle ha noen innvirkning på ting. Tenker hovedsaklig på Samsung og Asus produkter. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 JEg kjøpte iPad 2 i usa. Var ikke noe problem i Norge med service.. Men nå vet ikke heg hvordand et er med samsung eller asus da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Akkurat det med Apple har jeg fått med meg. Men skulle gjerne likt å visst noe om Samsung og Asus også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå