nag-sinn Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dette har jeg sett spesielt mye til på Racedriver spillet som da er et bilspill. Får mellom 50-70 fps (måler da med fraps) men jeg synes det hakker alikevel, men på en annen måte enn vanlig hakking ved for lav fps. Dette gjelder spesielt bakgrunnen (trær, hus/byggninger og skilt). Har en eldgammel crt skjerm som bare takler 1024*768 i 75hz i 10 minutter før den begynner å pipe noe for J***** så jeg må sette den igjen på 60hz Er det kanskje skjermen som har treg respons? Noen som vet? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 slike ting har eg støtt på i f.eks Homeworld i filmer(in-game) spillet går på 64 fps, men allikevel virker det som om det hakker :-? jaja Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Prøve med eller uten vertical sync kansje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 d ekke de som er problemet i mitt tilfelle i hvertfall. men om noen veit om homeworld har en fps sperr på 64 fps?? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 fikk samme pro som deg,men tok ned detaljene og spilte på 1024x 768(85hz) slik at jeg fikk ca 90-120 fps da ble det bedre flyt i spillet. er jo bra speed når man kjører så jeg merker ikke bakgrunnen så godt i allefall.. har grafikk detaljene på level 4/11(speed-quality) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå