Shruggie Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hvordan i alle dager er det en trussel? Det er en sammenligning! Herregud, folk er idioter... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg ønsker at Rampage aldri modererer mine innlegg igjen. Hans holdning ovenfor meg er klar: han kan ikke være objektiv. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvordan i alle dager er det en trussel? Det er en sammenligning! Herregud, folk er idioter... Pleier du ofte å gjøre "sammenligninger" som direkte sier "kom hit og prat slik til meg så slår jeg til deg"? Hva er hensikten med det? Ellers var den fin karakteristikk du kom med av andre her. Jeg ønsker at Rampage aldri modererer mine innlegg igjen. Hans holdning ovenfor meg er klar: han kan ikke være objektiv. Nå fungerer det heldihvis slik at hvis man er uenig med en moderering, så kan man klage, som fører til at en administrator kikker på det og vurderer hvorvidt modereringen var rettmessig/legitim/objektiv eller hva enn man måtte beskrive det som. Utover det så modererer jeg sålenge jeg ikke føler meg inhabil, og til nå har det stort sett vært ganger jeg er sterkt deltar i en diskusjon selv. At du ønsker at jeg ikke modererer deg er nok dessverre ikke spesiellt relevant iforhold til praksisen vår, men du står jo fritt til å klage hvis du er uenig i fremtidig moderering av dine innlegg fra min side. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg ønsker at Rampage aldri modererer mine innlegg igjen. Hans holdning ovenfor meg er klar: han kan ikke være objektiv. Du kan ikke oppføre deg som folk. Ufin oppførsel og en aggressivitet jeg ikke har sett make til. Med en gang noen er uenige med deg tyr du til et voldsomt språk for å nærmest skremme de vekk. Du overdramatiserer og lager så mye bråk at folk gir opp. Det er særdeles ufin oppførsel, men jeg skjønner jeg taler for døve ører. Endret 9. juni 2012 av Uderzo 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Denne tråden er faktisk helt på bærtur. At en av de mest ufyselige brukerne på hele forumet kommer med grunnløse anklager om personangrep, det er så herlig ironisk. Rampage har ikke gjort noe som helst galt i den nevnte tråden, for som det er påpekt her allerede, at du titt og ofte truer med vold er ikke akkurat noe nytt. At du ikke husker det selv får stå for din egen regning, vi andre vet det meget godt. Og jo, det eksempelet som er sitert her er en trussel. Ta deg en bolle, tofagerl. Brukere har ingen rett til å bestemme hvem som modererer deg, og det du siterer i førsteinnlegget er det ærlig talt ikke noe galt med, og definitivt langt unna noe å hyle og skrike for. Å legge ut PM uten å spørre om tillatelse er for øvrig sterkt kritikkverdig, og et brudd på retningslinjene. 8 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Vel, slik som jeg ser det, er det en person som har blitt utsatt for personangrep. Ja, han har gjort dårlige ting selv, men personangrep av en moderator! Det er vel mer alvorlig. Nå har jeg ikke helt satt meg inn i dette, korriger meg gjerne EDIT: Ser den overtrampet, ja. Men nå vet jeg vel ikke helt om hva shruggie har skrevet av "fysisk vold", så jeg tror jeg hopper over på det jeg egentlig skulle gjøre på forumet. Lage et nytt topic. Endret 9. juni 2012 av CasterAnd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 CasterAnd: Hvor er personangrepet? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Inb4 denne tråden havner i "Gullkorn fra forumet"-seksjonen. 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tråden stenges da klager på moderatorer og deres avgjørelser tas her, eller på e-post til [email protected]. Trådstarters signatur er forøvrig i strid med forumets retningslinjer, og har blitt fjernet. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ser saken er lagt død, men jeg føler jeg må kommentere en ting. Det var jeg som ferdigstilte rapporten på Rampage som han beskyldes for å ha fjernet selv. Jeg anså det ikke som et personangrep. Det gjorde heller ikke en annen i teamet som hadde kommentert rapporten. Så skal det kritiseres at den ble ferdigstilt så rett skytset riktig vei; mot meg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg