BUGS_Y Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Supert , men ville hatt et valg om fjerning av klokken Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Litt off topic men hvilken kalender widget bruker du? den så ikke så aller verst ut Beklager, så ikke denne før nå. Har svart deg i startskjermtråden for ikke å spore av her. Lenke til kommentar
twb Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Veldig bra! Savner to ting: 1. Når offline bør meteogram vise forrige oppdatering. 2. Ved klikk på klokken bør en valgfri app kunne åpnes (angitt i innstillinger). Da kan denne erstatte vær/klokke-appen til HTC (der åpnes klokkeappen for alarmer etc. ved klikk). Lenke til kommentar
bstensrud Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Veldig bra! Savner to ting: 1. Når offline bør meteogram vise forrige oppdatering. 2. Ved klikk på klokken bør en valgfri app kunne åpnes (angitt i innstillinger). Da kan denne erstatte vær/klokke-appen til HTC (der åpnes klokkeappen for alarmer etc. ved klikk). Hei, beklager sent svar, men begge disse tingene er inne nå (klikk på klokken for å åpne klokke appen). Har også fått inn 4x2 størrelse bl.a.: URL for nedlasting er fortsatt: https://play.google....nk.yrwidgetfree Endret 26. oktober 2012 av bstensrud Lenke til kommentar
lma Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei, jeg sliter med å få app'en din til å fungere (kjøpeversjonen). Det står kun "Henter varsel". Klokkefunksjonen fungerer, men jeg får ikke klikket på den (slik du beskrev over). Mobil: Samsung Galaxy Ace 2 med Android 2.3.6 Det er mulig det jeg jeg som ikke har gitt app'en nok tilgang? - LM Lenke til kommentar
lma Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har nå funnet ut at jeg ikke hadde åpnet for at app'er skulle få stedplassering.. Været fungerer supert! - L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå