JanThore Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det mulig å få sett samme skrivebord med det skjermkortet ? Når jeg kobler til tv'n på skjermkortet så må jeg velge utvid windows-skrivebordet til denne skjermen også kommer det et blankt skrivenbord på tven. Det jeg ønsker er at jeg ser samme skrivebord på begge skjermene. mulig ? Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 velg kloning på nview instillingene ikke dual view Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 velg kloning på nview instillingene ikke dual view Takk. Det ble ikke helt som forventet med den er grei. hehe Et annet spørsmål: er det et program som gjør at jeg kan se hva som skjer på skjerm2 i skjerm1 i evt lite format. For når jeg drar et vindu over til skjerm2 og tven er i et annet rom er det et lite problem å se feks hvor musa er. Fordi hvis jeg bruker Clone methoden så må jeg senke skjermstørrelsen min ned til 800*600 for at det skal bli bra på tven. Slik at program vinduene ikke blir større enn skjermen. Problem. hehe :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå