Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei. Jeg har tengt til og lage mitt eget merke, bare som en hobby i starten, kanskje selge til noen lokal butikker rundt omkring. Noen som har noen erfaring med dette, produsjon etc. Har lyst og fått laget shades med en liten logo på siden i forskjellige farger og evnt noen t shorter. Jeg er grafisk designer, så design osv er ingen problem. Men noen som har noen ideer eller vet hvordan jeg skal gå frem nå? Tusen takk! Endret 8. januar 2020 av Slettet-whwZcV Gjenopprettet Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Selve produksjonen bør du nok bare ta kontakt med noen som driver med slikt (trykk på tskjorter, trykk på solbriller) fra før for å høre med priser/avtale. Når det kommer til designet bør du nok først og fremst forsikre deg at logoen/sloganen du ser for deg ikke er i bruk allerede av andre. Videre bør du registrere dette som ditt eget varemerke slik at ingen andre kan bruke din logo til sine egne kommersielle interesser. Husk at dersom det etter hvert blir en betydelig pengesum det er snakk om må det registreres hos skatteetaten som skattbar inntekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå