Gå til innhold

tyveri av postoppkrav-pakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok han der naboen din med samme navn som har bestilt noe fra microplex,men så har han fått din pakke også, og han tror nok bare det er microplex som roter, men siden han trenger akkurat det du bestilte beholder han det bare....eller noe slik :D

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg så tok jeg kontakt med min navnebror nedi gata. Fant mobil nummeret i telefonkatalogen til kvasir. Og joda han hadde hentet en pakke på posten som han ikke helt forsto hvor kom ifra. Han hadde nemlig bestilt seg en pc hos et eller annet firma og trodd at microplex var en undrelevrandør av noe slag, og derfor hadde han hentet pakken, i den tro at denne pakken var hans. Pågrunn av vår navnelikhet og nesten identiske bostedsadresse, så hadde han ikke registret at hentelappen var kommet feil.

Uansett så må det sies at det er ganske usannsynlig at noe som dette skulle skje. At noen med nesten mitt navn og nesten min adresse, som akkurat har flyttet hit, skulle vente en pakke med datating samtidig som meg, er jo ganske utrolig. Kan jo nesten ikke skylde på posten en gang, de regenr vel ikke med at noe sånt kan skje.

Uansett (igjen) så er jeg glad for at det ikke var noe verre enn dette som lå bak. Nå kan jeg i det minste glede meg over en mer stille pc.

Lenke til kommentar
Som jeg skrev i mitt forrige innlegg så tok jeg kontakt med min navnebror nedi gata. Fant mobil nummeret i telefonkatalogen til kvasir. Og joda han hadde hentet en pakke på posten som han ikke helt forsto hvor kom ifra. Han hadde nemlig bestilt seg en pc hos et eller annet firma og trodd at microplex var en undrelevrandør av noe slag, og derfor hadde han hentet pakken, i den tro at denne pakken var hans. Pågrunn av vår navnelikhet og nesten identiske bostedsadresse, så hadde han ikke registret at hentelappen var kommet feil.

Var omtrent slik som jeg trodde da. Godt at ting ordnet seg ivertfall :-)

Lenke til kommentar

Uansett så må det sies at det er ganske usannsynlig at noe som dette skulle skje. At noen med nesten mitt navn og nesten min adresse, som akkurat har flyttet hit, skulle vente en pakke med datating samtidig som meg, er jo ganske utrolig. Kan jo nesten ikke skylde på posten en gang, de regenr vel ikke med at noe sånt kan skje.

Uansett (igjen) så er jeg glad for at det ikke var noe verre enn dette som lå bak. Nå kan jeg i det minste glede meg over en mer stille pc.

Rart at slike skal skje... Du får henvise din gode nabo til hardware.no så han kan få orden på hvilke butikker han handler fra ;)

Bra at det løste seg.

Lenke til kommentar

Bare en tanke...

Posten har sikkert levert pakkelappen din til feil person. Hvis dette er en person som ikke vet så mye så har han sikkert tenkt at denne pakken var til han. Han går ned på posthuse og henter pakken. Han skriver ditt navn fordi han kanskje de som sendet pakken har skrevet feil navn men at den er til han alikevel siden han fikk pakkelappen.

Gamle folk kan gjøre mye rart uten å mene noe ondt med det. Bare bli så forvirret av alt det moderne og nye.

Lenke til kommentar
Bare en tanke...

Posten har sikkert levert pakkelappen din til feil person. Hvis dette er en person som ikke vet så mye så har han sikkert tenkt at denne pakken var til han. Han går ned på posthuse og henter pakken. Han skriver ditt navn fordi han kanskje de som sendet pakken har skrevet feil navn men at den er til han alikevel siden han fikk pakkelappen.

Gamle folk kan gjøre mye rart uten å mene noe ondt med det. Bare bli så forvirret av alt det moderne og nye.

Hva med å lese hele posten ?

Problemet er løst :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sorry at jeg vekker liv i denne fossile posten, men dette hører inn her (tror fremdeles at dette egner seg for lesere med kjennskap til "nordens Paris").

http://www.nordlys.no/nyheter/article806743.ece

For å gjøre det litt on topic.. Med denne karen på Metadon så forsvinner sikkert færre pakker fra denne byen.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...