Timberland Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hadde bestilt litt aav hvert fra microplex og på grunn av litt ombestemming så ble det til at de måtte sende meg to pakker, en på ca 1000, den andre på ca 2000. Den første pakken kom fram igår (28. 08), men jeg tenkte jeg skulle vente til idag sånn at jeg kunne hente begge pakkene. Kommer ned på postkontoret og leverer fra meg en lapp med begge sporingsnummerne. Ting tar litt tid, kunne det være fordi den ene pakken bare var kommet til hovedpostkontoret ? Neida! Den pakken til 2000 var allerede hentet ut en time før jeg var der. Noen har fått tak i hentelappen til pakken og gått til postkontoret og betalt ut pakken. I samme handling har de også forfalsket min underskrift, ikke en gang en god etterlikning. Noen har altså tatt seg bryet med å betale over 2000,- for å få en pakke med ganske spesielt datautstyr. Sånn sett er det ikke så veldig farlig, har ikke tapt en krone på det, men det er djevelsk ergerlig å måtte vente en uke til for å få samme utstyret. Jeg nekter å lå dette passere, selv om jeg ikke har lidd noe økonomisk tap. Jeg har snakket med posten og de har kortnummeret pluss bilder fra video-overvåkning som jeg kan få se på mandag. Hvem en denne idioten er som har gjort dette, så skal vedkommende "korsfestes" for dokumentfalsk, mark my words (såfremst politiet gidder å bry seg). Hvem er det som er dum nok til gjøre noe sånt ? ps. hvis noen i tromsø-området skulle vite om noen som plutselig har fått tak i bl.a. en 350w fortron/source, mist støydempingsmatter, en silent twin og noe mer smånips, så hadde det vært hyggelig å få høre om det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er ikke noen i familien som har tenkt å overraske deg bare en take Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. For det første så må jo personen vite hva som er i pakken. (det kan jo hende du har bestilt vifteskruer for 2000,-) og så må de jo betale for dritten. Regner med det er noen du kjenner. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 En god latter forlenger livet. Dette er det latterligste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dem kan jo ha fått tak i(stjelt) ett bankkort/kredittkort for så å bruke det rundt omkring... spekulasjoner.. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Vedkommende som ekspederte meg på posten foreslå akkurat det, men jeg har snakket med alle familemedlemmene som er i byen, og det er (dessverre) ikke tilfelle. I tillegg fikk jeg vite av posten hvilken bank som leverte det skyldige bankkort og ingen i familien har denne banken. Gleder meg nesten til mandag, da finner jeg forhåpentligvis ut hvem den "skyldige" er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hadde bestilt litt aav hvert fra microplex og på grunn av litt ombestemming så ble det til at de måtte sende meg to pakker, en på ca 1000, den andre på ca 2000. Den første pakken kom fram igår (28. 08), men jeg tenkte jeg skulle vente til idag sånn at jeg kunne hente begge pakkene. Kommer ned på postkontoret og leverer fra meg en lapp med begge sporingsnummerne. Ting tar litt tid, kunne det være fordi den ene pakken bare var kommet til hovedpostkontoret ? Neida! Den pakken til 2000 var allerede hentet ut en time før jeg var der. Noen har fått tak i hentelappen til pakken og gått til postkontoret og betalt ut pakken. I samme handling har de også forfalsket min underskrift, ikke en gang en god etterlikning. Noen har altså tatt seg bryet med å betale over 2000,- for å få en pakke med ganske spesielt datautstyr. Sånn sett er det ikke så veldig farlig, har ikke tapt en krone på det, men det er djevelsk ergerlig å måtte vente en uke til for å få samme utstyret. Jeg nekter å lå dette passere, selv om jeg ikke har lidd noe økonomisk tap. Jeg har snakket med posten og de har kortnummeret pluss bilder fra video-overvåkning som jeg kan få se på mandag. Hvem en denne idioten er som har gjort dette, så skal vedkommende "korsfestes" for dokumentfalsk, mark my words (såfremst politiet gidder å bry seg). Hvem er det som er dum nok til gjøre noe sånt ? ps. hvis noen i tromsø-området skulle vite om noen som plutselig har fått tak i bl.a. en 350w fortron/source, mist støydempingsmatter, en silent twin og noe mer smånips, så hadde det vært hyggelig å få høre om det det hele virker som en spøk som vennene dine står bak, vertfall noen med "inside" information.. ser ikke hvorfor noen skulle lange ut med 2000 sånn helt uten videre for datautstyr de kanskje ikke har bruk for engang. nå skal det vel godt gjøres å få tak i pakkeseddelensporingsnummeret ditt.. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Innbiller meg ihvertfall at jeg har såpass god kjennskap til min venneflok at jeg vet at ingen av dem gidder å bruke 2000,- på å lure meg. Uansett er det jo en ganske dårlig spøk, i og med at jeg ikke har tapt noe på dette. Det er kanskje også verd å spesifisere at vedkommende som hentet ut pakken hadde fått tak i den hentelappen som skulle endt opp i min postkasse, det er kanskje det skumleste av alt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dette er en av de sykeste historiene jeg har hørt på lenge! Du må fortelle hvordan det går... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Innbiller meg ihvertfall at jeg har såpass god kjennskap til min venneflok at jeg vet at ingen av dem gidder å bruke 2000,- på å lure meg. Uansett er det jo en ganske dårlig spøk, i og med at jeg ikke har tapt noe på dette.Det er kanskje også verd å spesifisere at vedkommende som hentet ut pakken hadde fått tak i den hentelappen som skulle endt opp i min postkasse, det er kanskje det skumleste av alt. har han hentet den i din postkasse er det 2 ting som er sannsynlig - a) personen prøver å stjele alt du har av verdifull post, han kommer over en hentelapp og tenker, oi, jeg stikker på posten og henter denne pakken som jeg ikke vet hva inneholder.. oi,koster 2000 , sikkert noe bra da så jeg betaler.. B) han vet du venter en pakke fra microplex og han følger med postkassen din.. han vet også nøyaktig hva den inneholder og hvor mye det kommer til å koste.. tror ikke det finnes en eneste person som betaler 2000 for en pakke uten å vite hva det er som er oppi... ALDRI! er personen desperat nok til å stjele fra postkassa di så langer han ikke ut med 2000kr for "mysteriums" pakken som han ikke vet noe om. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Må innrømme at jo mer jeg tenker over denne saken, jo merkeligere synes jeg det er. Noen må ha tatt seg bryet med å få tak i både hentelappen og et stjålet bankkort, da posten vet hvilket kort som ble brukt. Og så fremst ingen har "bugga" e-posten min (as if), så kan vel ingen vite hva jeg har bestilt. Uansett så har vedkommende ikke tjent ei krone på dette, snarere tvert imot, han/hun har begått en kriminell handling. Via posten så får jeg jo bildene av den skyldige.Det er ****** meg så fantastisk ulogisk at det grenser til det uforståelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 det eneste kriminelle er vel at han har forfalsket underskriften ? foruten det så har han jo betalt Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ALDRI! er personen desperat nok til å stjele fra postkassa di så langer han ikke ut med 2000kr for "mysteriums" pakken som han ikke vet noe om. Uansett.. HAN FÅR JO IKKE NOE MER I VERDI ENN 2000KR ! [/u] Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tipper det er posten som har driti seg ut her. Levert ut feil pakke eller noe sånt. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 er jo litt mer som skurrer også da. Jeg VET at posten ikke er så villige som du sier til å vise frem video overvåkinga. Dette har noe med personvern å gjøre. Skal mye til før du får se den! Så jeg synes det er mer som skurrer her jeg, men er dette i det hele tatt sant, så er det nok noen kamerater som kødder med deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ALDRI! er personen desperat nok til å stjele fra postkassa di så langer han ikke ut med 2000kr for "mysteriums" pakken som han ikke vet noe om. Uansett.. HAN FÅR JO IKKE NOE MER I VERDI ENN 2000KR ! [/u] hva i granskauen har det med saken å gjøre ? er jo ikke det jeg vil frem til! er du ca bankrott og du baserer tiden din på å stjele fra andre folk sine postkasser så langer du ikke ut 2000kr sånn helt uten videre for en pakke som du ikke har peiling på hva inneholder... uansett så er dette temmelig merkelig, hvorfor ikke bare bestille samme delene selv hvis han visste hva som var oppi ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tipper det er posten som har driti seg ut her. Levert ut feil pakke eller noe sånt. posten leverer ikke ut en pakke som sendes på postordre og har en verdi på 2000kr til feil person... ser ikke helt for meg at det skulle skje.. uansett så ser jeg ikke for meg at en person bare hadde tatt imot pakken og betalt 2000. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 som sagt før, skriv hvordan det går! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 er spent på hva som er løsningen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du har vel ikke bursdag/50års dag snart ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå