Eloquent Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei, lagde meg nettopp en ny konto på youtube, men da ble det også til at jeg automatisk lagde meg en google+-konto, noe jeg slettes ikke vil ha. Jeg vil i det minste kunne ordne meg et brukernavn, sånn at ikke mitt faktiske navn vises. Er også for dumt at folk som skal se vidoene mine må søke på mitt ordentlige navn heller enn brukernavnet, så hvordan fikser jeg dette? For de som er nysgjerrige, skal jeg laste opp cover-videoer. Endret 9. juni 2012 av Eloquent Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Skjedde med meg også. Tror det var slikt man fikset det: 1. Gå til Innstillinger og da kommer du til Oversikt siden. 2. Se rett under Oversikt,der det står navn; Navn og E-post. 3. Under der står det avansert klikk der og da skal det komme et alternativ om å lage et brukernavn. YouTube blir mer fucka for hver dag -.- Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Account YouTube User ID: o_Q_bl9IavzNKJ959Z9Wkg Sites authorised to your Google Account Sign out of all YouTube sessions Er nok ikke der, nei... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) På slutten av linja som er over der det står Account så skal det stå Create username, klikk der. Endret 10. juni 2012 av CHAMP19NS Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Fant ut, måtte aktivere google+ kontoen og gå via google dashboard, takk for hjelpa! Endret 10. juni 2012 av Eloquent Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det var rart, men denne videoen viser hva jeg mener: 1 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Redigerte akkurat forrige innlegg, fant ut! Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 husk å merke som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå