Tor r Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei på deg. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Utilsiktet rett opp i reiret på tur i dag,5 stk,4 sprang til alle kanter, en ble ligende igjen,hadde kamera runt halsen og tok to bilder før den og sprang i vei,ville ikke forstyre dei så ruslet roligt videre. Har vert på nett for og se hvilken fugl,dei voksne hadde et langt buet nebb som var veldigt merkant.Storspove var det nermeste eg kom,er ingen ekspert så ikke sikker. Innstilingene på kamera er tilfeldigt det det sto på. Har noen tips om hvordan få bort strå som forstyrrer? Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nært og flott bilde - noen strå som forstyrrer litt, men et godt skudd!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Veldig bra.Hvor nærme var du her? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det må jeg si, virkelig godt gjort. Du har sannelig vert rask på avtrekkeren, og så har du fåt fokus midt iøyet alikevel. De tilfeldige instillingene klarer seg godt her. Tviler på det hadde vert bedre om du brukte en halv time på å snike deg innpå. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Nært og flott bilde - noen strå som forstyrrer litt, men et godt skudd!! Takk for tilbakemelding Veldig bra.Hvor nærme var du her? Takk,ca 1,5- 2,0 m Det må jeg si, virkelig godt gjort. Du har sannelig vert rask på avtrekkeren, og så har du fåt fokus midt iøyet alikevel. De tilfeldige instillingene klarer seg godt her. Tviler på det hadde vert bedre om du brukte en halv time på å snike deg innpå. Takk for fin tilbakemelding,skal legge inn data da eg ser det ikke følgte med. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Søt liten fant dette, synd med stråene foran. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Søt liten fant dette, synd med stråene foran. Takk for tilbakemelding,strå ja ja.det ble så,har ikke lyst å gå og forstyrre dei. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kjempefint nærbilde av denne vesle krabaten i sitt rette miljø. Det er nå slik engang i naturen, at det er mye som vokser og gror, så det er ikke lett å få "rene" bilder bestandig.:-) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Kjempefint nærbilde av denne vesle krabaten i sitt rette miljø. Det er nå slik engang i naturen, at det er mye som vokser og gror, så det er ikke lett å få "rene" bilder bestandig.:-) .Takk for tilbakemelding,ikke alltid lett nei,men er vel egentligt fornøyd å ha bilde i samlingen,så var det litt spennende og se om eg klarte få bort stråa,klarte det ikke,om det er mangel på behandlingskunskap,eller det ikke går skal vere usakt. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Nydelig enkelt og greit Takker så mye. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg