Karen0107 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei! Jeg skal feire bursdagen min om noen dager så jeg tenkte å lage en quiz Vi blir tretten 15-år gamle jenter og burdagens tema er utkledning av noe på sin egen forbokstav. Jeg selv skal gå som kaptein sabeltann! Trenger forslag til quiz-spørsmål med svar alternativer! Endret 9. juni 2012 av Karen0107 Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Eg veit ikkje heilt korleis du er som person, men eg huska at når eg var sånn 13-14-15 og skulle ha quiz i bursdag brukte eg å klippe ut bilder fra gamle blad. Av personar, ting, "nyhetesbilder" o.l. også måtte folk gjette ken det var, kva det dreia seg om, etc. Limte det på harde/tjukke ark, også blei dei sendt rundt fra bord til bord. Laga hadde kvar sine A4-ark der dei skreiv ned svara. Kan jo lage tema på spørsmålsarka, musikk, skuespelarar, tv-seriar, filmar, nyhetsbilder, kongelige, geografi.. egentlig berre fantasien som setter grenser (min var kanskje ikkje så bra her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå