marenxd94 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg har tenkt på Canon 60D også Jeg har ingen erfaring med Canon selv. Bare tatt et bilde full fart med en vennines kamera. SÅ noen som har erfaring med begger merker? D5100 vs D7000 vs 60D. At D5100 og 60D har sånn flipp skjerm er et stort pluss for meg da Og det virker som om canon har masse bra linser. Jeg aner egentligt ikke da. Så kom gjerne med info om alt ! Det ene merket er like bra som det andre, det er forskjeller på menyer og plassering av knapper , dette på godt og vondt på begge merker. Tror det enkleste for deg ville være å gå i en butikk og kjenne hvilket som lå best i din hånd og så kjøpe det . Ja skal det Så det er ingen forskjell på kvalitet på bildene på kamerane eller kvalitetsforskjell på canon og nikon linser ? Vet kvaliteten har mye med personen bak kamerat å gjøre Men får tips fra noen om noen linser man burde holde seg borta fra.. så linser som folk anbefaler er bare fint Endret 11. juni 2012 av marenxd94 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 60D er bruks og byggekvalitetsmessig på nivå med d7000. D5100 er mer på nivå med Canon 600D. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har tenkt på Canon 60D også Jeg har ingen erfaring med Canon selv. Bare tatt et bilde full fart med en vennines kamera. SÅ noen som har erfaring med begger merker? D5100 vs D7000 vs 60D. At D5100 og 60D har sånn flipp skjerm er et stort pluss for meg da Og det virker som om canon har masse bra linser. Jeg aner egentligt ikke da. Så kom gjerne med info om alt ! Det ene merket er like bra som det andre, det er forskjeller på menyer og plassering av knapper , dette på godt og vondt på begge merker. Tror det enkleste for deg ville være å gå i en butikk og kjenne hvilket som lå best i din hånd og så kjøpe det . Ja skal det Så det er ingen forskjell på kvalitet på bildene på kamerane eller kvalitetsforskjell på canon og nikon linser ? Vet kvaliteten har mye med personen bak kamerat å gjøre Men får tips fra noen om noen linser man burde holde seg borta fra.. så linser som folk anbefaler er bare fint Du får søppel og juveler fra begge, dvs du får det du betaler for , du finner vel mere brukt til canon enn nikon etter min erfaring og så kan det være lurt å lese omtaler . http://www.photozone.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå