tho_kva2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har lest guiden her om å resette, men jeg finner rett og slett ikke noen CLRTC på mitt hovedkort. Maskinen har vært oppe, så alt burde fungere, men det ble vel endret noe i BIOS før den døde, så tror problemet ligger her. HK: GA-A75M-UD2H Den har noe som kalles dual-bios, så er kanskje en litt mer fancy måte å resete på håper jeg? Har prøvd å ta ut batteriet og stømmen over natta så den burde vel i teorien være død!? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 En enklere sak er vel å legge inn ny bios? Lenke til kommentar
STREN Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ta ut batteriet og ha det ute i ca 30 mins putt det så i hovedkortet igjen og start maskinen på vanlig måte. //--STREN--// Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 En enklere sak er vel å legge inn ny bios? Hvordan gjør jeg dette? ta ut batteriet og ha det ute i ca 30 mins putt det så i hovedkortet igjen og start maskinen på vanlig måte. //--STREN--// Har prøvd å ta ut batteriet og stømmen over natta Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Fra manualen til hovedkortet ditt (Side 30-31) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå