Gå til innhold

BK: Hjort III

Anbefalte innlegg

Hjort III

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Prøvde ut noen tips fra forrige bilde,men føler vel i hvertfall att v3,der faller objektivet en del igjennom..ikke bra nok altså på alle 300mm'erne..Så bare å fyre løs;)

Forøverig tatt igår ettermiddag.

Farmen finnes her:

http://maps.google.no/maps?ie=UTF8&cid=12637960440983896320&q=Br%C3%B8holt+g%C3%A5rd+Reidar+F%C3%B8rde&iwloc=A&gl=NO&hl=no

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Motvind - med mindre et gjerde stopper deg i å komme nærmere :)
Her er inngjerdet ja;)

Hva med å snakke med grunneier, og komme innenfor?

Kan jo vise han noen av bildene dine på nettet. De selger sikkert kjøttet, og kanskje andre ting... Hva med litt gjensidig markedsføring :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Motvind - med mindre et gjerde stopper deg i å komme nærmere :)
Her er inngjerdet ja;)
Hva med å snakke med grunneier, og komme innenfor? Kan jo vise han noen av bildene dine på nettet. De selger sikkert kjøttet, og kanskje andre ting... Hva med litt gjensidig markedsføring :)

Har vært inne på tanken ja..ja ikke bare inne på den,men kommer nok til å ta en tlf ja;)

Lenke til kommentar

Hei. Et flott bilde, Bra at dyret ser rett mot deg.:-)

Tusen takk;)

Likte godt bildene,best V2! alle kom bedre til sin rett i stort.forstår vel ikke hva meir du forventer av så gode bilder?.

Takker;)

Kunne trengt ett bedre og større objektiv.Se på v3,der kommer det veldig tydlig frem att objektivet ikke klarer fokusere ute i kantene på full brennvidde;)

Lenke til kommentar

Tusen takk;)

Likte godt bildene,best V2! alle kom bedre til sin rett i stort.forstår vel ikke hva meir du forventer av så gode bilder?.

Takker;)

Kunne trengt ett bedre og større objektiv.Se på v3,der kommer det veldig tydlig frem att objektivet ikke klarer fokusere ute i kantene på full brennvidde;)

Ser du har samme objektiv som eg,er vel og litt skuffet,var i dag og skulle ta noen landskapsbilder,ble skuffet av dei fleste på full brennvide,men trøster meg med å få innvestert i bedre utstyr etterhvert :) som du :) men det klør og går vel ikke fort nok :) kona har lyst på høner får gjøre en handel der :)

Lenke til kommentar
Tusen takk;)
Takker;)Kunne trengt ett bedre og større objektiv.Se på v3,der kommer det veldig tydlig frem att objektivet ikke klarer fokusere ute i kantene på full brennvidde;)
Ser du har samme objektiv som eg,er vel og litt skuffet,var i dag og skulle ta noen landskapsbilder,ble skuffet av dei fleste på full brennvide,men trøster meg med å få innvestert i bedre utstyr etterhvert :) som du :) men det klør og går vel ikke fort nok :) kona har lyst på høner får gjøre en handel der :)

Hehe,,ja da bør du slå til..jeg fikk "byttet" til med ett objektiv for 2år siden mot att frua fikk katt...så her må du bare slå til;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...