Harald Gjerholm Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Stramme karer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja, dette var noen verre pistrer. Ikke serlig fotogent. Fotografteknisk er det ikke noe å klage på, men finn et bedre motiv neste gang. Dette hørtes volsom kritisk ut, men er kunn ment som et tips til forbedringer! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vet ikke jeg..heller nå litt andre veien enn fotopoulsen.Da jeg fikk det opp i storformat,kom det mye bedre til sin rett;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bilde fremheves med tittel og tekst og du har fanget det du ville på en god måte. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg liker det. Det er fine diffuse farger, det er nesten noe abstrakt over det. Ett nivå over mesteparten av det som postes på forumet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Takk for kommenrtaren kara. Ja noen liker mora og andre liker dattera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg