Torhild Jansen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Siste fase. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Den var engang ung og gul som gull men livsloven endrer gull til ull. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det er den vakreste løvetann jeg noensinne har sett. Hadde bestemt meg for å ikke kommentere noen bilder idag, for mye hus og annet som blir lagt til side. Men så så jeg denne.... Vakkert, nydelig, lyset på frøene gir spenning. Har ikke ord Nydelig tekst og 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Det er den vakreste løvetann jeg noensinne har sett.Hadde bestemt meg for å ikke kommentere noen bilder idag, for mye hus og annet som blir lagt til side. Men så så jeg denne....Vakkert, nydelig, lyset på frøene gir spenning. Har ikke ord :)Nydelig tekst og Tusen takk for en gledelig kommentar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Flott vri på en avblomstret løvetann. Rene stjerneskuddet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skarpt bilde med fine kontrast og fin fargesammensetning. Liker at bakgrunnen er såpass langt borte og blir sån passe dus. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ingenting er som livets gang,det er det som gjør det spennende,Bilde er ok det,må vel litt finpuss på markeringer. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fine stjerneskudd på denne, og en fargerik bakgrunn, flott :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg