Majjan Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Se vår bildeoppsummering av årets største spillsirkus. Les hele saken Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Adventure time-spillet var ikke til stedet på E3, men det var Finn og Jack i gigantisk oppblåsbart format. var Finn og Jack og Jack Jack O.o adventure time med Finn and Jake er awesome! Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jeg foreslå meg selv som dedikert fotograf til neste E3? Jeg kan reise i kofferten til Øystein. Lenke til kommentar
entername Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Jesus saves from hell". Men tydelegvis ikkje frå forferdeleg gramatikk Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Jesus saves from hell". Men tydelegvis ikkje frå forferdeleg gramatikk Trur det bare var en spøk, så mange sånner skilt andre plasser, kan ha noe med reklame. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Etter min mening var det skuffende få booth babes her Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er merkelig, for ingen av disse spillene over her klarer å gjøre det like kult som The Witcher. Likevel prøver de desperat å selge på sivilisasjonens verste side, sex og vold. "Se, vi har en kløft med i spillet, kjøp det nå!" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå