fsx v1.1 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei! jeg kom hjem ifra skoletur på torsdag og la meg rett og sov siden jeg var så sinsykt sliten! jeg satt i bussen da vi kjørte hjem på torsdag og tror jeg ble kvalm av den turen fordi var mye svinger og han kjørte fort i svingene! sitter inn 24/7 men har vært litt ute nå etter turen men er kvalm endå! har gåd 2 dager nå, hva kan det være? På selve klasseturen så har jeg spist for det meste bare godteri! sov der 1 dag! hadde bare spist 1 brødskive men resten godteri og eplejus og iste Endret 9. juni 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hei! jeg kom hjem ifra skoletur på torsdag og la meg rett og sov siden jeg var så sinsykt sliten! jeg satt i bussen da vi kjørte hjem på torsdag og tror jeg ble kvalm av den turen fordi var mye svinger og han kjørte fort i svingene! sitter inn 24/7 men har vært litt ute nå etter turen men er kvalm endå! har gåd 2 dager nå, hva kan det være? På selve klasseturen så har jeg spist for det meste bare godteri! sov der 1 dag! hadde bare spist 1 brødskive men resten godteri og eplejus og iste Her. Har du kasta opp? Drikk mengder med iskald cola, ha en bøtte vedsiden av senga. Er utrolig deilig og kaste opp kald væske. Annet enn det, sov, og prøv å spis noe. Er nok ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå