Fulgurant Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hva er pro's og con's ? Er det verdt de 2lappene ekstra? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ta centrino hvis du trenger reel arbeidstid fra kontoret.. ellers bare ta en P4 hvis du bruker 80% av tiden på kontoret.. Sjølf har 2 stasjonbære og trenger derfor mobilet.. er på vei til Afrika med kone for data samling.. trenger LAANG batteri tid og reel mobilitet.. G551 klar vinner.. tunn.. lett, rask.. billig.. STILIG! Simon Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ta centrino hvis du trenger reel arbeidstid fra kontoret.. ellers bare ta en P4 hvis du bruker 80% av tiden på kontoret.. Sjølf har 2 stasjonbære og trenger derfor mobilet.. er på vei til Afrika med kone for data samling.. trenger LAANG batteri tid og reel mobilitet.. G551 klar vinner.. tunn.. lett, rask.. billig.. STILIG! Simon hehe, drukket har vi? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hei.. nix.. hvodån får du det inntrykket? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Sjølf har 2 stasjonbære og trenger derfor mobilet.. er på vei til Afrika med kone for data samling.. Jeg bare så hva som ble skrevet ^^ + tidspunktet det ble skrevet på og dro en rask konklusjon siden det var fredag igår. men never mind,var ikke vondt ment eller noe Lenke til kommentar
Templar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hehe det går greit .. jeg ble ferdig med sommer jobben i forrige uke og nu har jeg bare forlesninger 3 dager i uken og jobber de andre 2 dagene. Siden dette er mitt siste semester jobber jeg ikke i helgene som for, mer tid for kone, baby og data ... Ellers til original post... har lyst til at vite hvad du slår til med? Vennlig hilsen, Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå