heiheihallogoddag Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Min mening er at det har gått fra å være et sted der folk kunne diskutere alt fra å bli et sted der alt som går imot moderatorenes meninger blir slettet uten en beskjed en gang. Pleide å like det før og var innom hver dag, no kunne jeg ikke brydd meg mindre om de stengte det i morgen. Hva er folks mening? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er utrolig kult at man kan diskutere ALT, selv ulovlige ting. Dette forumet kunne trengt litt oppmykning på det området, kanskje ikke så ille som freak, men en mellomting. 2 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) Freakforum er det verste dritthølet av et forum i hele Norges nettverden. Hold deg langt, langt unna. De skryter av de er det mest "åpne" forumet i Norge, men hvis du prøver å diskutere åpent, saklig og kreativt, så blir du utestengt fortere enn en shot med 80% absinth treffer hodet ditt når du ikke har drukket på 1 år. Endret 2. mars 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå