VitroVine Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Tror detter går under ''maskinen fungerer ikke''. Etter at jeg har skrudd av eller satt dataen i ventemodus, må jeg restarte og unplugge og gjerne bytte port mellom Dvi-kablene for å få bilde. Har et gtx 670 skjermkort og en xl2420t skjerm. Noen idèer? EDIT: Oh, nvm. trur det fungerer nå. EDIT: Nope, fremdeles problemet :/ Endret 8. juni 2012 av VitroVine Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Forstod ikkje heilt, men det kan vere innstilling for auto deteksjon på skjermen, og når du tar inn/ut kabelen så blir denne trigga. Bla litt rundt i menyen til skjermen og sjå om du finner noko. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Finn ikke noe.. skal prøve å forklare litt bedre: For at jeg skal få bilde på skjermen, må jeg ta ut og inn DVI kablen mellom skjerm og maskin for å få bilde, gjerne bytte hvilken av de 2 DVI portene jeg plugger den inn i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå