fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hey! jeg brukte visa electron kortet mitt for og kjøpe spotify premium men i spotify så sto det at den denied payment! men når jeg logga inn i nettbanken så var 99kr trekt ifra kontoen, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Visste ikke at det gikk ann å handle varer på internett med Visa Electron.. Sikker på at beløpet på 99,- ikke er noe annet? Har du logga ut/inn fra Spotify? Hvis du er sikker på at de har trekt deg for noe du ikke har fått så er det vel bare å sende en "ticket" på support. ( http://www.spotify.com/no/about-us/contact/ ) eller noe. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ja jeg er sikker dem har trekt ifra men på dnb.no så ser jeg På grunn av vedlikehold på våre systemer vil det være ustabilitet ved bruk av nettbank, SMS-bank og mobilbank Søndag 10. juni mellom kl. 01.00 - 03.00, og tjenestene vil være stengt mellom kl. 03.00 - 05.00. Kort vil ikke fungere i enkelte minibanker. Ungdomskort vil ikke fungere i det hele tatt i denne perioden. så menes det at derfor jeg hadde problemer? at mitt paymenth ble declina? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja jeg er sikker dem har trekt ifra men på dnb.no så ser jeg På grunn av vedlikehold på våre systemer vil det være ustabilitet ved bruk av nettbank, SMS-bank og mobilbank Søndag 10. juni mellom kl. 01.00 - 03.00, og tjenestene vil være stengt mellom kl. 03.00 - 05.00. Kort vil ikke fungere i enkelte minibanker. Ungdomskort vil ikke fungere i det hele tatt i denne perioden. så menes det at derfor jeg hadde problemer? at mitt paymenth ble declina? Virker som det er en gyldig grunn ja. Jeg ville sendt en support melding til Spotify Norge og forklart hele situasjonen, sikkert på at de ordner det på en eller annen måte. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Har gjort det så venter på svar For de som lurer på hvordan jeg fikk handle på internett! i nettbanken på "mine kort" så står kontonr ditt 16 siffer men det er stjerna ut! si det til dnb også får du kortnr i postkassen i nettbanken Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) jeg skrivde faktiskt feil cvc!! frempå kortet de 4 siffrene så var det cvc numme og jeg skrivde inn kontroll nr! Åssen jeg ble charga for 99kr er en annen forklaring! Men dette er for spotify gratis trial Dette er sinsykt rart! når jeg prøvde og betale for spotify premium 99kr så brukte jeg de 3 siffer i kontrollnr og payment declina! Når jeg prøvde igjen med 4 siffer som jeg fant frempå kortet så fikke jeg trial spotify :/ prøvde paypal med 4 siffrer og funka ikke :/ Skal kontakte dnb imorge og snakke med dem om cvc nummeret Endret 8. juni 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Ifra spotify "I've had another look for the charge, but nothing is coming up. Could you show us a copy of the charge on your bank statement? Sometimes the information we need to find the transaction is on there. Though is we aren't able to find the charge like this the only other way will be using the 16 digit number on the front of your card. I'd like to add that we deal with these numbers on a daily basis and the greatest care is taken with any personal information you send us." Skal jeg gi han kortnr mitt? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ifra spotify "I've had another look for the charge, but nothing is coming up. Could you show us a copy of the charge on your bank statement? Sometimes the information we need to find the transaction is on there. Though is we aren't able to find the charge like this the only other way will be using the 16 digit number on the front of your card. I'd like to add that we deal with these numbers on a daily basis and the greatest care is taken with any personal information you send us." Skal jeg gi han kortnr mitt? Ta screenshot av overføringen til Spotify Ltd og send. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det kan være verdt å merke seg at selv om pengene reserveres, så betyr ikke det at de blir trukket fra konto. Om du skrev feil CVC-kode, så blir pengene neppe trukket. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Det kan være verdt å merke seg at selv om pengene reserveres, så betyr ikke det at de blir trukket fra konto. Om du skrev feil CVC-kode, så blir pengene neppe trukket. er confirma at pengene ble trukket! og pengene er reservert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå