RAK-foto Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 ..... sykkeltur i Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvis bildet skulle bli trykt i en avis eller noe, så er det et greit bilde. Men ellers så ble det litt mye forstyrrelser, syntes jeg da. Uansett, du var inne på noe. Jeg hadde likt bildet bedre om du heller hadde kun tatt bilde fra rekkverk til gjerdet. og fått rett vinkel. Men jeg hadde nok ikke klart å tatt bedre bilde selv Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hvis bildet skulle bli trykt i en avis eller noe, så er det et greit bilde.Men ellers så ble det litt mye forstyrrelser, syntes jeg da.Uansett, du var inne på noe.Jeg hadde likt bildet bedre om du heller hadde kun tatt bilde fra rekkverk til gjerdet. og fått rett vinkel.Men jeg hadde nok ikke klart å tatt bedre bilde selv Hei og god morgen Tusen takk for din utfyllende og konstruktive kommentar. Flott RAK-foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Klart fint og ekte av syklister med byggekaos runt. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Klart fint og ekte av syklister med byggekaos runt. Takker for kommentaren RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg