blutut Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Og dette skulle være en tråd om unaturlig farger på GS3 (& One X) men så kommer iSauene og troller . . . . . . . SG3 har en meget god skjerm med flott fargegjengivelse, mulig One X er bedre på hvitt men hva gjør vel det 5 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Mange menn liker iPhone bl.a fordi den passer behagelig i vanlige bukselommer Vanlige bukselommer? Sorry, men jeg må le her. Hvor småe bukser snakker dere egentlig om her? Selv mine småe lommer på en av mine bukser så har jeg null problem med å få selv en Galaxy Note ned i lommen. Og dessuten, les dette. Kanskje på tide å skaffe seg bukser med lommer som man kan ha plass til noe i? Endret 9. juni 2012 av Vindicator 2 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Og dette skulle være en tråd om unaturlig farger på GS3 (& One X) men så kommer iSauene og troller . . . . . . . Ikke nok med at de troller. De har sååå mye peiling, i følge dem selv. Men å svare om sine egne telefoner, i sin egne iphone tråd, det klarer disse iTrollene ikke. Et så enkelt spørsmål som "Hvordan kan man installere nye ringetoner på iphone 4s?", som en spurte om i går, har ingen av disse iphone eierne klart å svare på. LOL Endret 9. juni 2012 av HellMate Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan ikke skjønne at folk liker Iphone med 3.5" skjerm! Jeg kan ikke skjønne at folk liker Samsung-søppel Det er så du sier, du skjønner det ikke Ja, like lite som jeg skjønner poenget med din irrasjonelle og lite inteligente kommentar... Skjønner ikke at enkelte menn liker iphone. Er jo mer en dametelefon, som passer i små sensuelle hender. Mange menn liker iPhone bl.a fordi den passer behagelig i vanlige bukselommer - og det er heller ikke noe minus for mange at iPhone 4S har et rent, strengt design, med rustfritt stål og svart glass. Overdimensjonerte telefoner som Galaxy S3 og Note ser jo fullstendig latterlige ut - og sistnevnte kan knapt kalles en mobiltelefon, siden man nærmest må ha veske for å ha den med seg. Den delen av befolkningen som liker lilla plastikk, bling og krimskrams, og bruker håndveske, får heller velge Samsung... Du må være veldig femi! Sikkert små lommer og damefingre 1 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ikke nok med at de troller. De har sååå mye peiling, i følge dem selv. De har veldig god peiling. Bare les denne testen der en av dem skal teste ut Note. Jada, han leverer mobilen tilbake til butikken i det nest siste avsnittet. Hva han gjør i det siste avsnittet får dere lese selv. Det er også interessant det han skriver i kommentarfeltet den 19. mai. http://isource.com/2012/04/07/review-samsung-galaxy-note-oversized-iphone-killer/ Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du må være veldig femi! Sikkert små lommer og damefingre Virkelig imponert over at du som er en halvgammel fyr på 40 år ligger på samme mentale nivå som en fjortis. 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du må være veldig femi! Sikkert små lommer og damefingre Virkelig imponert over at du som er en halvgammel fyr på 40 år ligger på samme mentale nivå som en fjortis. Jeg tror du går på en blemme her. 2 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan ikke skjønne at folk liker Iphone med 3.5" skjerm! Jeg kan ikke skjønne at folk liker Samsung-søppel - eller at noen under 60 tør vedstå seg at de liker en slapp gubbekjerre som Volvo V50 1.6D, for den del. Selv om folks valg kan ha både fornuftige, tragiske og komiske sider, er det egentlig knekkende likegyldig for meg hva forskjellige idioter i forumet velger å kaste bort pengene sine på. AMOLEDs ene fordel er at svart er svart - men dessverre står det ikke like bra til i motsatt ende av gråskalaen, der hvit dessverre er langt fra hvit, men skjemmes av tydelig fargestikk. For øvrig: slår du på skjermen på en iPhone kommer du først til en lock-screen, med notifications som kan ta deg direkte inn i angjeldende apps, samt knapp for direkte kamera-aksess. Deretter kan du velge å låse opp, og gå inn i en eller annen app for å gjøre det du vil gjøre, som jo er det man har en smarttelefon til - selv om en del fjortiser tror at hele poenget er å leke med widgets, themes, launchers og annen unyttig tukling og dill. Den V50 er nok noe av det bedre jeg har kjørt! Det er noe du aldri kommer til å få råd til! Samsung søppel? Da er det så jævlig rart hvorfor Samsung S2/S3 kommer så jævlig mye bedre ut enn en Thaiphone!!! Hold deg til Iphone du, men en vakker dag du tester Iphone kommer du til å ombestemme deg! GARANTERT! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du må være veldig femi! Sikkert små lommer og damefingre Virkelig imponert over at du som er en halvgammel fyr på 40 år ligger på samme mentale nivå som en fjortis. 40 år???? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ikke nok med at de troller. De har sååå mye peiling, i følge dem selv. De har veldig god peiling. Bare les denne testen der en av dem skal teste ut Note. Jada, han leverer mobilen tilbake til butikken i det nest siste avsnittet. Hva han gjør i det siste avsnittet får dere lese selv. Det er også interessant det han skriver i kommentarfeltet den 19. mai. http://isource.com/2...-iphone-killer/ Glad jeg kjøpte Noten! Note er en kanon tlf. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Du må være veldig femi! Sikkert små lommer og damefingre Virkelig imponert over at du som er en halvgammel fyr på 40 år ligger på samme mentale nivå som en fjortis. 40 år???? Det er du som har skrevet dette, går jeg ut fra: ca 40 stk og er 40 år. Er redd at det blir noen til da eg reiser mye rundt om i verden . Da var du etter eget utsagn 40 år for vel 3 måneder siden (og kan ha fylt 41 i mellomtiden) - alternativt, hvis du ikke var 40 år i februar, så er du bare en simpel løgner...men uansett fysisk alder befinner du deg på fjortisnivå med de håpløst tåpelige utsagnene dine. Endret 10. juni 2012 av Newton Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Den V50 er nok noe av det bedre jeg har kjørt! Det er noe du aldri kommer til å få råd til! Det der var så hysterisk morsomt at jeg ikke klarer å a være å kommentere selv om det er helt off-topic! En ting er at du knapt nok er tørr bak ørene, du er 17 år og har ikke tatt lappen enda, og åpenbart har en svært mangelfull erfaring bak rattet. Men morsomst er at du mener å vite noe som helst om mine økonomiske ressurser! Priceless! Samsung søppel? Da er det så jævlig rart hvorfor Samsung S2/S3 kommer så jævlig mye bedre ut enn en Thaiphone!!! Hold deg til Iphone du, men en vakker dag du tester Iphone kommer du til å ombestemme deg! GARANTERT! S2/S3 kommer bedre ut? I ditt alternative univers etter at du har røyket sokkene dine, kanskje....men ellers ikke. Slett ikke på realistisk fargegjengivelse, som faktisk er tema her. Heller ikke på skjermens skarphet og pixeltetthet. Heller ikke på kamerakvalitet. Heller ikke på OS, apps, byggekvalitet, design, batteritid, lydkvalitet, osv. Så ja, siden jeg er svært kvalitetsbevisst også når det gjelder telefoner holder jeg meg til iPhone enn så lenge, og kommer GARANTERT ikke til å kjøpe en Slemsung-telefon - like lite som jeg kommer til å kjøpe en kjip liten Volvo V50 med en ussel 1.6 liter gressklippermotor. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Du bør ikke skrive innlegg så sent på kveldene Newton. Blir bare så mye svada ut av det da Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Mange menn liker iPhone bl.a fordi den passer behagelig i vanlige bukselommer - og det er heller ikke noe minus for mange at iPhone 4S har et rent, strengt design, med rustfritt stål og svart glass. Jo, det er èt stort minus. 50% av iPhone 4/4S-eiere har en mobil med knust skjerm. Eller; generelt knust overalt. Det er ikke like stilrent. Endret 10. juni 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Den V50 er nok noe av det bedre jeg har kjørt! Det er noe du aldri kommer til å få råd til! Det der var så hysterisk morsomt at jeg ikke klarer å a være å kommentere selv om det er helt off-topic! En ting er at du knapt nok er tørr bak ørene, du er 17 år og har ikke tatt lappen enda, og åpenbart har en svært mangelfull erfaring bak rattet. Men morsomst er at du mener å vite noe som helst om mine økonomiske ressurser! Priceless! Samsung søppel? Da er det så jævlig rart hvorfor Samsung S2/S3 kommer så jævlig mye bedre ut enn en Thaiphone!!! Hold deg til Iphone du, men en vakker dag du tester Iphone kommer du til å ombestemme deg! GARANTERT! S2/S3 kommer bedre ut? I ditt alternative univers etter at du har røyket sokkene dine, kanskje....men ellers ikke. Slett ikke på realistisk fargegjengivelse, som faktisk er tema her. Heller ikke på skjermens skarphet og pixeltetthet. Heller ikke på kamerakvalitet. Heller ikke på OS, apps, byggekvalitet, design, batteritid, lydkvalitet, osv. Så ja, siden jeg er svært kvalitetsbevisst også når det gjelder telefoner holder jeg meg til iPhone enn så lenge, og kommer GARANTERT ikke til å kjøpe en Slemsung-telefon - like lite som jeg kommer til å kjøpe en kjip liten Volvo V50 med en ussel 1.6 liter gressklippermotor. Du sier det ja. Da kan du vell kanskje fortelle meg hvorfor Volvo selger så bra? Jeg har ikke noe imot at du har LITEN iphone! Og god kvalitet nja. bare på sidene.... Glasset bak og framme er helt ræva. Det kommer riper i skjermen for nesten ingen ting, den tåler ekstremt lite... Samsung derimot bruker Gorilla glass. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor har du det fra at iPhone ikke bruker Gorillaglass? Samsung kan vel takke Apple for at de også fikk bruke Gorilla glass, skal en tro dette: http://www.hindustantimes.com/Technology/Technology-FeaturedStories/Apple-re-invented-the-Gorilla-Glass/SP-Article1-767219.aspx S3 bruker Golilllaglass 2, men det er tynnere, ikke nødvendigvis mer ripesikkert. Derav den litt "plastikkfølelsen" flere forteller om. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvor har du det fra at iPhone ikke bruker Gorillaglass? Samsung kan vel takke Apple for at de også fikk bruke Gorilla glass, skal en tro dette: http://www.hindustan...le1-767219.aspx Mener du virkelig at vi skal ta dine kilder seriøst? Leser du hva du linket til før du linker, eller leser du bare overskriften? Les gjerne kommentarfeltet til artikkelen du linket til Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Bedre med kilder enn bare løse påstander, er det ikke? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Bedre med kilder enn bare løse påstander, er det ikke? Ikke når dine kilder kun er løse påstander fra useriøse fanboys Da er det bedre å heller argumentere selv for sine mer eller mindre håpløse påstander. Jeg har til gode å se en eneste artikkel som underbygger dine påstander om at Apple bruker Gorilla Glass. Hadde Apple gjort dette, vil jeg tro man kunne ha lest om det på http://www.corninggorillaglass.com/#products-with-gorilla , men de nevner ikke apple med et ord Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kan noen moderere eller stenge denne "faren min er mye sterkere enn faren din"-tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå