annrita Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Løvetann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dette ble fint - blomstene er klare og fine og gjør seg veldig godt mot de fine steinene. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er helt enig med Astrid her. Ser jo løvetann overalt når en er ute å går tur. På en måte en av mine favorittblomster, får meg alltid til å tenke og fundere..... den klarer seg gjenom alt- asfalt og stein. Når vi var barn og, delte stilkene, la dem i vann og lot stilkene bli til krøller. Når vi blåste på dem. HVordan hendene så ut i dagesvis etterpå. Og så er den spennende i seg selv - så mange faser - så mange motiver i en og samme blomst. Og så på mange måter vakker, noe vi flere ganger ser her på Akam. Nydelig bilde 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Løvetann kjem fram over alt, ja, men biletet som fotografi traff meg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg