Snailcake90 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hei godtfolk! Jeg kom over denne og har sett den på repeat kanskje uendelig ganger nå.. jeg får altså ikke nok - og det blir nok å gjelde dere og! Ikke nøl med å se denne, du vil IKKE angre! (såfremt du liker flotte damer!) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg ble mer kvalm enn forelsket. Uansett; det er lett å forveksle sterke følelser. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Beste er egentlig bare å slå av lyden og nyte videoen 1 Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg ble mer kvalm enn forelsket. Uansett; det er lett å forveksle sterke følelser. Får jeg spørre hva som fremkaller kvalme? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 De prøvde litt for hardt. Kul låt, håpløs video. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Elendig video, men awesome musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå