Madr1dista Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) FOV patch release: http://www.pcgamer.c...xes-amd-issues/ Åpnes det for nedlastning i Steam kl 00 inatt? Det er allerede åpent for nedlastning, men ikke for spilling. Jeg kjøpte det fra G2Play for halve prisen, og fikk pre-loadet det for 3 dager siden. Nå er det bare å vente til 00.00 med å fyre opp spillet. Endret 16. mai 2013 av Madr1dista Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Noen som har kjøpt fra Viagame? Står en "ekstranøkkel", men har ikke peiling på hvor jeg skal bruke den... Funket ikke på Steam så. Endret 16. mai 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 http://www.viagame.no/product/lp32000/metro-last-light-pre-order-europe/ Står Steam her. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jo, men har fått aktivert selve spillet og ranger dlc. Under "Produktnøkkel" står det "Ekstranøkkel", den fungerer ikke på Steam. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ahh, nei, det aner jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jo, men har fått aktivert selve spillet og ranger dlc. Under "Produktnøkkel" står det "Ekstranøkkel", den fungerer ikke på Steam. Tror du ikke det er en nøkkel du kan gi til en venn? Grunnen til at det ikke funker er kanskje at du allerede har aktivert én. Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Kan kanskje være koden man må bruke til "digital comic". Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Meget fornøyd så langt og spesielt fornøyd med hvor bra optimalisert det er! Med grafikk inst på Normal flyter det merkelig nok bedre på maskinen enn Metro 2033 gjorde samtidig som det ser helt fantastisk ut! Valgte å prøve hardcore uten Ranger mode først og det går foreløpig helt greit. Regner med at det blir mer utfordringer etterhvert hvis ikke får jeg starte ett nytt game med Ranger mode. Og foresten, grattis med dagen! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Spiller med alt på høyeste med unntak av SSAA som er av. Flyter perfekt! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Hvordan grafikkkort har dere? Endret 17. mai 2013 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Spiller dere spillet på dagen, folkens?? Husker selv med Metro 2033. Opplevelsen ble mange ganger forbedret ved å spille det på kvelden/natten kontra dagen. Kjører nok samme opplegg denne gangen. Skal bare bli ferdig med eksamen.... Og gratulerer med dagen ja! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Spiller dere spillet på dagen, folkens?? Husker selv med Metro 2033. Opplevelsen ble mange ganger forbedret ved å spille det på kvelden/natten kontra dagen. Kjører nok samme opplegg denne gangen. Skal bare bli ferdig med eksamen.... Og gratulerer med dagen ja! Nei nei, spilte inatt forståss men hadde det ikke vært selveste syttende så hadde jeg nok holdt på enda Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Noen som vet om ytelsen er vesentlig forbedret på AMD kort etter patchen? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 crasher hvert 5 min med nvidia skjermkort Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har du oppdatert driverne da? Fikk ikke Last Light i går. Håper virkelig det kommer i morgen. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Har du oppdatert driverne da? Fikk ikke Last Light i går. Håper virkelig det kommer i morgen. ja til siste beta driver, men rollet tilbake til forgie WHQL. Nå ser det ut til å funke, tror ikke jeg tapte noe fps på det heller. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Spillet er jo spesielt tilpasset Nvidias kort, så det ville undre meg stort om det gikk mye gæli med et slikt. Beta-drivere har jeg for øvrig gjennomgående dårlig erfaring med, ustabile greier. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Spillet er jo spesielt tilpasset Nvidias kort, så det ville undre meg stort om det gikk mye gæli med et slikt. Beta-drivere har jeg for øvrig gjennomgående dårlig erfaring med, ustabile greier. Det er litt rart, for laptopen min har 680m 4gb og drar spillet greit på medium med tessalation og physx på 45-60 fps, mens den stasjonære med 2x 680 i sli så får den ikke mer enn 24 fps med bare 40% gpu bruk på begge korta.. Så jeg syns det er rart at jeg skal få en så dårlig fps selv om det sto at beta driveren skulle gi 18% mer kraft i sli. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Spillet er jo spesielt tilpasset Nvidias kort, så det ville undre meg stort om det gikk mye gæli med et slikt. Beta-drivere har jeg for øvrig gjennomgående dårlig erfaring med, ustabile greier. jo, men ble fristet av 10% økning, gjorde lite/ingen forskjell for meg da Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 latterlig bra spill, skulle hatt høyere score enn bioshock infinite... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå