Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 IGN review http://www.ign.com/articles/2013/05/13/metro-last-light-review Eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-13-metro-last-light-review Gameinformer http://www.gameinformer.com/games/metro_last_light/b/pc/archive/2013/05/13/metro-last-light-review.aspx Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gamespot: Metro: Last Light Review Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 risikerer å være dårligere enn forgjengeren...kjipt Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ser ut som mange anmeldere har guffet lysstyrken altfor høyt, det er jo ikke meningen at man skal se noe uten lykt eller lamper. Derfor kan den kunstige intelligensen virke idiotisk dersom man faktisk kan se noe i mørket Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Shit at Steam ikke åpner opp spillet før 17. mai, vet jeg kan bruke VPN, men gidder ikke å bruke det. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Dette spillet handler om miljø-design, atmosfære, lyssetting, atmosfære. For min del skal temmelig mye gå galt spillmekanisk for at ikke dette blir akkurat hva doktoren foreskrev. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Likte man Metro 2033 blir man ikke skuffet, Last Light er bedre enn det første. Dersom man ikke likte tviler jeg på at man vil synes dette er noe bedre. Man må uansett ha spilt førstespillet på grunn av historien, Last Light er ganske tett knyttet til hva som skjedde der. Personlig synes jeg det er et flott spill av samme kaliber som Half-Life og System Shock 2. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Her kan man bare droppe "konsollifiseringsargumentet" med en gang. Eneren var lenge eksklusivt et pc-spill, og på samme måte som det, har de under utvikling av toeren lekt seg med alle de nyere grafiske innstillingene som følger med dagens krevende pc-spill. Tror snarere det blir som sist, at pc-utgaven kommer en (god) stund før konsollporten dilter etter senere, da jeg også betviler at 4A er store nok/har ressurser nok til å parallell-utvikle de forskjellige versjonene. Nja, leser nå at FOV er locked til 70, aim assist er enabled som standard, og du kan ikke skru det av i menyen, og det mangler ekstremt mange basic alternativer for innstillingene som alle pc-spill bør ha. Lukter ikke akkurat som om PC er prioritert. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 http://p3.no/filmpolitiet/2013/05/metro-last-light/ For en helt håpløs anmeldelse. Det anmelderen trekker for virker jo kun å være knyttet til den respektive vanskelighetsgraden han har spilt på, og ut ifra hva han selv kommer med virker det som om det skulle fått bedre enn 4. Men i det minste skjønner jeg at det kun er én ordentlig måte å spille dette på. Av det jeg har lest virker for øvrig Metro-fans veldig fornøyde, og det er egentlig det som betyr noe for meg før jeg selv får testet det. Gleder meg! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ja legger merke til at dette med vanskelighetsgraden går igjen hos anmelderne da de fleste (alle?) har spilt på Normal uten Ranger mode og det derfor blir for lett. Syntes også det blir for dumt å trekke for, jeg kommer for eks aldri til å oppleve det de snakker om da jeg skal spille med Ranger mode på hard (om jeg klarer:)) Launch trailer time! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 er man pirat kan man spille allerede, fatter ikke regionsperre piss Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jesus, Blitsen, du har helt rett. Det der må være bortimot den svakeste anmeldelsen jeg har lest av noe spill på svært lenge. Elendig norsk, fullt av kommafeil, og feil bruk av preposisjoner og adjektiver i annenhver setning. På toppen av det hele gir han faktisk inntrykk av å trekke spillet for å være sterkt historiestyrt og mangle flerspiller...:!!!! Den "helhetlige designgjennomførelsen" som prises i Bioshock Infinite i motsetning til Metro, finner han heller ikke bryderiet verdt verken å forklare eller underbygge på noen måte. Endret 14. mai 2013 av aphelion3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har bestilt nytt skjermkort. GTX 670, der følger det med Metro Last light. Men noe fuck up, pga helligdagen som var på torsdag, så får jeg ikke kortet før på torsdag, da har det gått 1,5 uke siden jeg bestilte . Men uansett. Hadde jeg ikke hatt så ræva internett hadde jeg sikkert vært fristet til å laste ned pirat versonen nå, pga at jeg alerede er den lovlige eieren av en verson av spillet Hmm... nå er eneste problemet å finne ut hvordan jeg best skal få lastet ned spillet fra Steam, når jeg endelig får kortet. Må serriøst vurdere og ta med den stasjonære pcn til noen andre, for å få ned spillet . Enten det, eller kjøpe en ny verson av Metro, å selge steam koden min. Vi får se... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Last ned på laptop og kopier steam-mappen over til din stasjonære. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Manuell justering av Aim assist og FOV: http://www.pcgamer.com/2013/05/15/metro-last-light-locks-fov-forces-aim-assist-lets-you-fix-some-of-these-things/ Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Last ned på laptop og kopier steam-mappen over til din stasjonære. ey, er det så enkelt? Når du sier det, har jeg gjort noe slikt før tror jeg. Takk, det var absolutt en bedre ide enn å styre med den stasjonære. Men vil det da også fungere fint med en bærbar disk? Logge på steam hos noen andre med min bruker, så kopiere innholdet over på disk? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Haha utrolig lesning: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6958/-De-mtte-smugle-inn-datamaskiner-s-tollerne-ikke-stjal-dem 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 FOV patch release: http://www.pcgamer.com/2013/05/16/metro-last-light-fov-patch-released-also-fixes-amd-issues/ Åpnes det for nedlastning i Steam kl 00 inatt? Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Det må man anta... - Sitter selv med uåpnet special edition med ranger mode, modifisert russisk rifle + 100 militærkuler. Får dog ikke startet herligheten før i neste uke. - Life is good, og hvis det er i nærheten av like bra som 2033 slik som alle sier, vel, da er det bra nok i bøtter og spann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå