Gå til innhold

Metro: Last Light-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig med deg der Thoto79, "We also rejected requests to make this a timed exclusive.". Det høres jo ganske merkelig ut at de motviser ønsker om å gjøre det til en timed exclusive.

 

Det blir ikke kjøp av meg pga dette, jeg forhåndsbestiller ikke for jeg har blitt brent nok ganger før og jeg betaler ikke ekstra for å få spille spillet "slik det er ment å spilles" etterpå. Mest sannsyligvis laster jeg det bare ned, ingen unnskyldninger, men gidder ikke støtte den slags.

Lenke til kommentar

I mine øyne er dette en bagatell. Utvikler ble "tvunget" av utgiver til å finne på et eller annet å gjøre pre-order exclusive, og det de mente var det beste alternativet var en dlc til ca 30,-? Ser ikke helt problemet, som det nevnes så er jo "first timers" i universet sannsynligvis interessert i å gå gjennom den "vanlige" utgaven først uansett, og hvis man elsker spillet tror jeg ikke ovennenvte sum står i veien for kun en ekstra vanskelighetsgrad akkurat. Men for all del, man kan jo henge seg opp i det meste....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig dumt at de valgte å dra dette stuntet med at du må pre-order for å kunne spille på det vanskeligste. Greit nok med DLC, men når utviklere bruker tid og penger på å lage noe til selve spillet, for så å dra det ut av selve spillet og selge det som ekslusivt DLC blir det for dumt. On disc DLC er noe av det dummeste jeg ser. Boikotter dette spillet glatt.

Lenke til kommentar

Er bare dere som går glipp av det jeg tror blir et fantastisk bra spill. Det er greit å være i mot denne løsningen, men jeg syns det er litt overkill å rett og slett droppe å kjøpe spillet pga det. Da blir det ikke mange spill man kan kjøpe i dagens marked.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt gjennom mesteparten av spillet i ranger mode må jeg si at det virkelig er mer underholdende. Om det er vanskeligere vet jeg ikke, det er ikke snakk om en vanskelighetsgrad av typen medium eller hard, det valget kommer i tillegg.

 

Uansett dick move å gjøre dette til et slags online pass.

Lenke til kommentar

Er bare dere som går glipp av det jeg tror blir et fantastisk bra spill. Det er greit å være i mot denne løsningen, men jeg syns det er litt overkill å rett og slett droppe å kjøpe spillet pga det. Da blir det ikke mange spill man kan kjøpe i dagens marked.

 

Vet du hva? Jeg preordrer ikke, og når en spill utgiver sier "for å spille spillet slik det er ment å spilles, betal ekstra" da boikotter jeg. Laster kanskje ned! Ser komplett har noen kort hvor metro er inkludert, aner ikke om det teller som pre-order, eller om kortene er god,

 

Og Genki, den mentaliteten der nekter jeg å delta i. Fansen kan melkes ekstra mye? Rundt 10% mer? Jeg var interessert i ranger mode og kun det, når de er såpass frekk at de drar slike stunt så blir jeg ikke med på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først må vi se om det kommer anmeldelser...får det god kritikk FØR release så kan man jo pre order relativt trygt

 

Såvidt jeg vet er det review embargo, aner ikke hvor lenge den varer, men release er neste uke? 17 mai ifølge metacritic. Er alltid skeptisk når det kommer slike preorder bonuser, og review embargo. De har rett og slett spill media etter ballene.

 

Edit: Rett skal være rett. Embargo varer vist til imorgen så da er det jo noen dager før release!

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Metro 2033 har i skrivende stund på metacritic.com 81 på pc og 77 på xbox. Spent på om Last light får bedre. Syntes at veldig mange anmeldere ikke "tok" greia med metro. Kan virke som fler og fler med tiden fikk øynene opp for 2033, håper dette slår posetivt ut for last light.

 

Første anmeldelse av Last light ute nå. Får 80 blank av PC gamer uk.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du troller igjen men med andre ord syntes du altså Metro 2033 var skuffende. Personlig skal jeg si meg storfornøyd om det holder samme nivå!

 

Nei metro 2033 var bra, men trodde dette skulle bli enda bedre.

 

?

 

8/10 er da veldig bra.

 

Joda, dersom anmeldere faktisk hadde brukt skalaen riktig. 8/10 blir selvsagt spilt, men hadde håpet på et mesterverk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...