Gå til innhold

Metro: Last Light-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det nye metrospillet det var snakk om er en pakke med både Metro 2033 og Last Light i et spill? Jeg som hadde sett frem til enda en sequel.

Det er ikke en pakke, det er to separate spill.

Kanskje det, men uansett ikke et nytt spill i serien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Metro Redux er en bundle og inneholder begge spillene. De er altså ikke separate.

Fra steam: The Metro Redux bundle includes both Metro 2033 Redux and Metro: Last Light Redux.

Begge titlene står også på konsoll og PC coverne.

Edit: Ser at man faktisk kan få de standalone også på steam. I butikken er det visstnok bare bundles etter hva jeg kan se. :)

Eier man begge spillene fra før får man 50% rabatt. Eier man kun en av de får man 25% rabatt.

Endret av DigImp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Herregud, skal de virkelig melke penger ut av folk med en ny utgave av samme spillet med bedre grafikk og AI. Trodde virkelig ikke de kom til å synke så lavt.

Kan delvis si meg enig med deg når det kommer til LL, endringene er ikke akkurat revolusjonerende (sjekk ut https://www.youtube.com/watch?annotation_id=channel%3A19ad719e-8c3f-4822-8a24-7885dd10f5ff&feature=iv&src_vid=fZQdYBReYUo&v=TQgHdZuvkZY ), og spesielt ikke for 20 euro.

2033 Reduxen derimot kjøpes på flekken, mer enn nok forbedringer til at det er verdt det om man er fan av serien.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spiller 2033 redeux selv. Må si forbedringene i de delene av spillet som er over bakken, er helt sykt bra :) . Men på den annen side liker jeg ikke forandringene i lyssetting under bakken. Dette har med overgangen til dynamisk lys. Ingen tvil om at belysningen har blitt mer realistisk, men synes det så mer stemningfult ut før... Men det er en smak sak. Ellers er det mye mer ammo enn før (negativt i mine øyne). Designen på monstrene var også mer ekkel i den gamle versonen.

Men spillet går silkemykt, mye bedre enn orginalen noen gang gjorde på min pc. Den gode gamle metro følelsen er ivaretatt. Alt i alt foretrekker jeg redux, men bare såvidt.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...