Gå til innhold

Metro: Last Light-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det velfortjent nok har vært på salgstoppen i Norge siden det kom ut også. Irriterer meg over at antallet solgt digitalt skal være så hemmelig, alle salgstall man får er jo antall solgt over disk som jo blir mer og mer irrelevant.

 

Uansett gledelig med tanke på Metro 2035 (jeg så boken liggende å slenge in-game) :)

Lenke til kommentar

Spillte F.E.A.R. i tiden det kom ut. Kjørte på rundt 60fps. Men hadde ikke logitech tastatur heller da.

 

Du får 15-20fps om Logitech tastatur. Selv om du har high-end PC fra 2013, og spillet er ca 6 år gammelt eller noe. Men enkel fix er å disable tastaturets ekstra-funksjoner mens du spiller.

Lenke til kommentar

Fikk dette skambillig fra g2play.net. Så fikk det nye 780 kortet noe å bryne seg på også. Gav det noen timer i går, og dette er fantastisk godt gjennomført altså. Stemningen er upåklagelig og det tekniske imponerer stadig vekk.

 

To tommler opp for dette så langt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk dette skambillig fra g2play.net. Så fikk det nye 780 kortet noe å bryne seg på også. Gav det noen timer i går, og dette er fantastisk godt gjennomført altså. Stemningen er upåklagelig og det tekniske imponerer stadig vekk.

 

To tommer opp for dette så langt :)

 

Enig!

 

Men har tenkt på å skaffe meg 780 kortet selv, regner med at det dro Last Light fint med alt på max? Vet du ca hva FPS`en lå på?

Lenke til kommentar

Enig!

 

Men har tenkt på å skaffe meg 780 kortet selv, regner med at det dro Last Light fint med alt på max? Vet du ca hva FPS`en lå på?

 

Alle settings skrudd i taket ja, bortsett fra SSAA som kjører ytelsen i grøfta. Dene har jeg av. Plukket opp Fraps i sted og sjekket litt, ligger stort sett på 90-120 fps, dabber enkelte ganger ned mot 70. Men det går glatt hele veien ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg fullført det jeg og. Vil si jeg liker det hakket bedre enn 2033. De spiller noe på forskjellige strenger, men "strengene" i LL passer meg egentlig bedre. Syns spillet taper seg litt mot slutten, hvor det er langt mellom de virkelig stemningsfylte øyeblikkene. Venice og Polezhaevskaya? er steder jeg vil huske, maken til leveldesign!

 

Og forresten, for en nydelig

!! Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Du fikk den gode slutten altså? :p

Tror det er flere som foretrekker den "onde" slutten i Last Light faktisk.

 

Sånn i ettertanke vil jeg si at pacingen og retningen i spillet ble litt svak, det virket som de prøvde å spinne litt for mange tråder samtidig og det resulterte i at enkelte områder føltes litt malplasserte.

Lenke til kommentar

Du fikk den gode slutten altså? :p

 

Fikk den onde. Spoiler: Ikke snakk om at de tullingene skulle få leve! ;)

Men syndet og så den gode slutten på youtube, og begge sangene var av uovertruffen kvalitet. Må også si jeg egentlig likte den onde slutten best. Man fikk en sluttstrek. Spent på hvor de tar serien nå.

Lenke til kommentar

Spilt igjennom to ganger nå. Første gangen fikk jeg den "onde" slutten. Andre gangen gikk jeg aktivt inn får å få den "gode" slutten, men fikk det ikke til...

 

Lot fiender som overga seg leve

Lot Lesnitsky og Pavel leve

Utforske alt av steder

+++

 

Når det kommer ett hvitt lys, som dekker skjermen, så har du gjort en god gjerning.

 

Kjedelig...

Endret av Protective
Lenke til kommentar

Noen klarer virkelig ikke å skille mellom spill og virkelighet altså. Skal ikke se bort i fra at man i disse tider kunne observert folk med gassmaske og Tihar vandre rundt i Moskvas gater med en sort liten bamse i hånda.

 

:D

 

 

Noen som har hørt noe dato for første DLC`en? Syntes å huske det skulle komme iløpet av juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...