Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir slapp nesten hver gang?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 20 år gammel gutt og har hatt en dame i snart 3 måneder.

Vi har aktiv sex, og sexen har alltid vært bra.

Nå i det siste har jeg blitt slapp nesten hver eneste gang. Først klarer jeg å bli hard, men blir slapp midt i.

Jeg vet ikke om det kan ha noe med at jeg trener aktivt styrke på sats 5-6 ganger i uken? Tror dere det kan ha noe med testosteron å gjøre? Overtrening?

Det skjer ikke når hun f.eks runker meg, men bare under samleie. Noen som har noen tanker? Trenger jeg å gå til legen?

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Takker for alle forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri problemer med at utstyret er slappt ass! heller vel nesten litt andre veien. Jeg er en kåting.... hahah...

cool story bro

OP: det er ikke prestasjonsangst da?

Tviler... Jeg er veldig trygg med dama. Vi snakker åpent om alt, så det tror jeg ikke.

Jeg tror dette er psykisk, ikke fysisk.

Det kan være en idé å snakke med damen om dette, da er hun klar over det, og enda viktigere; du er klar over at hun er klar over det...og kanskje du klarer å slappe bedre av og nyte det da.

Det kan være psykisk... Men jeg prater med henne om det og jeg er trygg... så jeg skjønner det egentlig ikke

Lenke til kommentar

Vet at enkelte kan oppleve det om de trener mye, men de fleste opplever vel egentlig at de får MER ståp***, med mindre de bruker noen stoffer for å få bedre effekt av treningen...

Er kanskje en ide å prøve et slikt reseptfritt potensmiddel, potent forte, det koster jo ikke all verdens og det er ganske mange som skryter av de pillene på nett...

Lenke til kommentar

Hvor ofte har dere sex? Fokuserer du kun på henne og hvor sexy hun er mens dere har dere, eller er det andre tanker som kan komme vandrende inn?

Er du rett og slett sliten?

1-2 ganger om dagen... Jeg fokuserer på henne.

Noen ganger kan jeg føle meg litt sliten. Men som sagt har ikke dette skjedd før, dette har bare skjedd i det siste.

Lenke til kommentar

Har selv opplevd dette og den eneste løsningen er å da stoppe penetrering og heller bruke hendene dine for å fortsette å kose med henne - det har løst problemet for meg hver gang. Kanskje pga jeg blir kåt av å få en jente til å skrike.

En god regel, som de fleste gutter ikke overholder men jenter ønsker, er å ikke BARE knulle henne med pikken. Ta 5-10 minutter med penis penetrering - viderefør dette til litt slikking / fingring, bytt posisjon og repeat. Da vil du holde lenger, hun få flere orgasmer og alt vil rett og slett bli bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...