gorefeast Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Bleeding Heart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Godt observert, og festet til brikka. Likte fargene og etterbehandlingen din. Mulig du skulle ha flyttet hovedmotivet (hjertet) opp til høyre, for å få mer diagonal i bildet. Uansett et bra bilde. :-) Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Takk for det. Men likte så godt malingsflassingen på veggen og i taket, og synes det budre være med i bildet. Men kanskje Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Et høyst severdig bilde som setter tanker og fantasi i sving. Liker også lyset og fargene her. Jeg lurer også litt på utsnittet, uten at jeg vet helt hva jeg ville gjort anderledes. Blikket dras litt mye mot det mørke i øvre høyre hjørne, og så føler jeg at det er litt snaut i bunnen... - men på et vis liker jeg også godt heleheten som den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg