Jockstrap Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Heisann, jeg har en Golf 92 modell og veldig lite greie på bil. Det jeg lurer på er hva som bør sjekkes regelmessig utenom oljenivå? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Sjekk at det er riktig nivå på bremsevæske og servoolje til styringen. Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Sjekk også mønsterdybden på dekkene. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 ...og selv hvor opplagt det er; lufttrykket. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Heisann, jeg har en Golf 92 modell og veldig lite greie på bil. Det jeg lurer på er hva som bør sjekkes regelmessig utenom oljenivå? Står i instruksjonsboka som forhåpentligvis ligger i hanskerommet. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 og for all del, sjekk om bremseskivene ikke ser ut som tynne metallplater( at det ikke er sprekki dem osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå