Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Clematis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fint bilete. Likar valg av blendar, fokuspunkt. God komposisjon der den mørke bakgrunnen kler den kvite blomen godt. Anar nokre lyse flekkar i bakgrunnen som med fordel kunne vore klona bort. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Fint bilete. Likar valg av blendar, fokuspunkt. God komposisjon der den mørke bakgrunnen kler den kvite blomen godt.Anar nokre lyse flekkar i bakgrunnen som med fordel kunne vore klona bort. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lurer på hvor du ser de flekkene - klarer ikke finne noe selv, men kanskje du tenker på antydningen av stilken jeg har latt være synlig i det mørke? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Neida, Magnar har rett i at det finnes noen lyse punkter, men ærlig talt så ubetydelige at jeg selv aldri hadde nevnt de, og de har INGEN betydning for bildet ellers..som er utrolig flott..du har skarpheten der den bør være og utsnittet er perfekt Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Meiner å kunne sjå ein liten "lys" flekk nede til høgre, og antydning til lysere parti litt til høgre for det gule - men mogleg det er skjermen min eller augene mine:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Delikat og skarpt hagebilde, velbalanserte farger. :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk for de fine kommentarene. Jeg ser de flekkene nå som Magnar nevner og de skal bort - takk for tipset! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Flott blomsterbilde med høy teknisk kvalitet. Stilen med den sorte bakgrunnen blir en smaksak. Personlig kunne jeg tenke meg å se stilken, nå får jeg inntryk av at blomsten svever/flyter rundt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Flott blomsterbilde med høy teknisk kvalitet. Stilen med den sorte bakgrunnen blir en smaksak. Personlig kunne jeg tenke meg å se stilken, nå får jeg inntryk av at blomsten svever/flyter rundt. Tusen takk for kommentar og innspill! Ja, jeg er selv litt delt i synet på dette med sort bakgrunn, men noen ganger liker jeg å fremheve bare blomsten slik - særlig når bakgrunnen er litt for rotete og med elementer som tar oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg