Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kraftig PC, men dårlig FPS

Anbefalte innlegg

Har lurt på dette en stund. Har en PC med følgende specs:

i5 2500k - overklokka til 4,5ghz

8gb ram

Asus p8z68 vpro hovedkort

Asus geforce gtx 670 OC

Med denne pc-en klarer jeg ikke mer enn ca 30fps under blandt annet bossfights i Dragon Soul på WoW. Generelt på plasser med mange folk. Er ikke dette litt rart? Hadde forventet noe høyere. Er ikke noe forskjell med V-sync av eller på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Hvilken oppløsning spiller du i ?

WoW er generelt random på FPS har jeg hørt, lav fps uansett kort i byer og høy ute i "skogen".. Spiller ikke WoW selv så ikke sikkert det stemmer.

Prøv å test i noen andre spill som eks, Battlefield, Crysis osv.. @1920x1080 Så vil jeg tro du skal få rundt 60-70 fps i battlefield max grafikk (4xAA)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har sett på youtube, så er det veldig mye "Spells" som blir brukt under bossfights på WoW, slike ting tar mye prosess, og det samme med masse folk. Men ja, PC'en burde jo være i stand til og håndtere et slikt spill. Har du prøvd og gjøre om klokkinga? Eller reformatert alt? samt, re-instalert alt av driver software? Disse tingene har mye og si i hvordan din data håndtere slike prosesser.

Lenke til kommentar

Ligger WOW på en SSD eller en harddisk? Hvis det ligger på en treg harddisk, så kan det føre til hakking og treg lasting.

Hvordan er temperaturene dine? Maskinen yter dårligere hvis den er for varm.

Ellers, så er drivere en smart ting å sjekke. Husk at 670 er et helt nytt kort, og driverne kan være litt så som så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...