Gå til innhold

BK: CS6 på Norsk Hurra.

Anbefalte innlegg

CS6 på Norsk Hurra.

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Litt testing nettop lastet det ned for 180 kr i måneden,vel verd, raskt til 1000,og for oss som ikke er så sterke i engelsk ble det bare topp på Norsk!!

Ha en fin helg.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

90% av ramma er svart utan noko av interesse. Å plassera månen slik fungerer ikkje, etter mi meining.

Eg liker fargen på Månen, og det verkar skarpt. Dette er, for meg, eit slikt månebilete der ein ikkje er nærme nok, og ikkje for langt vekke men midt i mellom. Anten nærmare med fleire detaljar på Månen, eller skyt vidare med andre element enn kun Månen. Det er i alle fall mi meining.

Lenke til kommentar

90% av ramma er svart utan noko av interesse. Å plassera månen slik fungerer ikkje, etter mi meining.

Eg liker fargen på Månen, og det verkar skarpt. Dette er, for meg, eit slikt månebilete der ein ikkje er nærme nok, og ikkje for langt vekke men midt i mellom. Anten nærmare med fleire detaljar på Månen, eller skyt vidare med andre element enn kun Månen. Det er i alle fall mi meining.

Takk for utfullende og ærlig tilbakemelding :thumbup::)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...